

Tη διεύρυνση του 24/7 χαρτοφυλακίου της στην κατηγορία της μπύρας με τα προϊόντα της Three Cents και της ζυθοποιίας AB InBev ανακοίνωσε η Coca-Cola Τρία Έψιλον στο πλαίσιο της Έκθεσης HoReCa 2023. Με την ενίσχυση του χαρτοφυλακίου της η εταιρεία προσφέρει σημαντικές ευκαιρίες ανάπτυξης στους πελάτες της, συμβάλλοντας στην επίτευξη του οράματός της να αποτελεί συνεργάτη επιλογής για τους πελάτες της, 24/7.
Πιο συγκεκριμένα, η Coca-Cola Τρία Έψιλον προχωρά σε μία αποκλειστική, μακροπρόθεσμη συμφωνία με την AB InBev, τη μεγαλύτερη ζυθοποιία στον κόσμο με ορισμένα από τα πιο δημοφιλή σήματα μπύρας, όπως Corona, Stella Artois και Bud.
Η συνεργασία – που βρίσκεται σε ισχύ από την 1η Ιανουαρίου 2023- περιλαμβάνει πωλήσεις, διανομή, trade marketing και ενεργοποίηση της αγοράς για ορισμένα από τα πιο δημοφιλή εμπορικά σήματα που ανήκουν στην AB InBev. Μαζί με την AB InBev και με ένα ισχυρό και απολύτως αλληλοσυμπληρούμενο χαρτοφυλάκιο κορυφαίων εμπορικών σημάτων, η εταιρεία καλύπτει ακόμα περισσότερες περιστάσεις κατανάλωσης.
Σχετικά Νέα
Τα 4Π του Marketing όπως δεν στα έχει πει κανείς
Όταν αναφερόμαστε στα 4Π του marketing (Προϊόν, Τιμή, Διανομή, Προώθηση), όλοι κατανοούμε τη θεωρητική.
Άλμα 2% το αργό
Με ισχυρά κέρδη ολοκλήρωσε τις συναλλαγές της Τρίτης το πετρέλαιο, αντλώντας ώθηση από το.
Wall Street: Άνοδος λόγω θετικών αποτελεσμάτων τριμήνου και Μπέσεντ
Ανοδικά κινούνται οι μετοχές την Τρίτη στο χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης, διακόπτοντας έτσι το.
Θετικά αντέδρασαν τα ελληνικά ομόλογα στην αναβάθμιση από την S&P
Περιορισμένο θετικό αντίκτυπο στην εγχώρια αγορά ομολόγων είχε η αναβάθμιση της πιστοληπτικής ικανότητας της.