Η Archirodon ανταποκρίνεται στις προκλήσεις της εξ’ αποστάσεως επιθεώρησης με το Microsoft Teams

Η πανδημία του κορονοϊού και οι περιορισμοί που αυτή έφερε στις μετακινήσεις και τα ταξίδια προκάλεσε νέες δυσκολίες σε ομίλους με διεθνή παρουσία και δραστηριότητες σε πολλές χώρες. Ευτυχώς, η ανάπτυξη της τεχνολογίας, από εταιρείες όπως η Microsoft, οδηγεί στη δημιουργία καινοτόμων εφαρμογών που μπορούν να προσφέρουν λύσεις.

H Archirodon είναι μια πολυεθνική κατασκευαστική εταιρεία-κολοσσός που έχει πραγματοποιήσει πάνω από 300 έργα μεγάλης κλίμακας σε 30 χώρες. Τα ταξίδια στα εργοτάξια από ειδικούς και επιθεωρητές ποιότητας έργων αποτελούν ένα βασικό μέρος της δουλειάς της.

Όταν η πανδημία του COVID-19 σταμάτησε τα διεθνή ταξίδια, η εταιρεία χρειαζόταν έναν νέο τρόπο παρακολούθησης της εξέλιξης των έργων, διασφαλίζοντας παράλληλα την ασφάλεια των εργαζομένων της πρώτης γραμμής. Η Archirodon ενσωμάτωσε το Microsoft Teams στα hands-free ακουστικά RealWear HMT-1 για να πραγματοποιεί τους ελέγχους εξ αποστάσεως σε μια βιομηχανία που βασίζεται πολύ στη φυσική παρουσία.

“Όταν οι επισκέψεις στα εργοτάξια και οι επιτόπιες επιθεωρήσεις ποιότητας από τους ειδικούς και τους ελεγκτές μας αναβλήθηκαν λόγω των περιορισμών, χρειαζόμασταν έναν εναλλακτικό τρόπο για να πραγματοποιούμε τις επιθεωρήσεις εξ αποστάσεως αλλά σε πραγματικό χρόνο. Έπρεπε να συνεχίσουμε να παρέχουμε υπηρεσίες υψηλής ποιότητας στους πελάτες μας”, εξηγεί η Ελιάνα Θεοφάνους, Operations Controls Director της Archirodon.

Δυνατότητα επιθεωρήσεων εξ αποστάσεως

Η μεγαλύτερη πρόκληση για την Archirodon ήταν να αποδείξει ότι ένα σύστημα παρακολούθησης εξ αποστάσεως θα μπορούσε να είναι εξίσου αποτελεσματικό με έναν επιτόπιο έλεγχο για έκδοση Πιστοποίησης Ποιότητας ISO 9001. Για να αντιμετωπίσει αυτήν την πρόκληση, η εταιρεία ζήτησε να χρησιμοποιήσει τα hands-free ακουστικά εξ’ αποστάσεως συνεργασίας RealWear HMT-1 τα οποία θα φορούσαν οι εργαζόμενοι της πρώτης γραμμής. Τα ακουστικά θα συνδέονταν μέσω Microsoft Teams επιτρέποντας στους εργαζομένους να επικοινωνούν και να συνεργάζονται εύκολα με ειδικούς, από διάφορα μέρη του πλανήτη.

“Χρησιμοποιήσαμε τη βιντεοκλήση για να διευκολύνουμε τη διαδικασία της επιθεώρησης με μια περιήγηση στο εργοτάξιο εξ αποστάσεως”, εξηγεί ο Ελευθέριος Χρυσανθίδης, Information Technology Manager της Archirodon. “Ένας εργαζόμενος περπατούσε μέσα στο εργοτάξιο ενώ βρισκόταν σε βιντεοκλήση με ελεγκτές που πραγματοποιούσαν την επιθεώρηση. Έτσι, οι ελεγκτές παρακολουθούσαν τις εργασίες, ζητούσαν και έβλεπαν αμέσως συγκεκριμένα έγγραφα και συνομιλούσαν με τους εργαζομένους. Η διαδικασία ήταν τόσο άμεση και ομαλή που δεν ξεχώριζε από την παραδοσιακή επιθεώρηση με φυσική παρουσία.

“Μέσω της εικονικής επιθεώρησης καταφέραμε να ανανεώσουμε την πιστοποίηση ISO για τη Μονάδα Μεταλλικών Κατασκευών στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα (ΗΑΕ)”, αναφέρει ο κ. Χρυσανθίδης. “Για την πραγματοποίηση ενός επιτόπιου ελέγχου θα έπρεπε δύο ελεγκτές και ένας προϊστάμενος να ταξιδέψουν από την Ευρώπη στα ΗΑΕ. Τα έξοδα του ταξιδιού και της διαμονής, καθώς και ο χαμένος χρόνος λόγω του ταξιδιού, βγήκαν τελείως από την εξίσωση, χάρη στην επιθεώρηση μέσω τηλεδιάσκεψης. Έτσι, εξοικονομήσαμε το 70% του συνολικού κόστους ελέγχων από εμπειρογνώμονες”, προσθέτει ο Κωνσταντίνος Δικαίος, Quality Director της Archirodon.

Ενίσχυση των εργαζομένων της πρώτης γραμμής με hands-free σύστημα παρακολούθησης

Η ολοκληρωμένη λύση δεν αξιοποιείται μόνο για επιθεωρήσεις εξ αποστάσεως αλλά συνεισφέρει και στην επιτόπια αντιμετώπιση προβλημάτων. “Οι εργαζόμενοι της πρώτης γραμμής μπορούν πλέον να χρησιμοποιούν το Microsoft Teams μέσω των hands-free ακουστικών. Όλες οι εντολές δίνονται φωνητικά, ώστε οι άνθρωποί μας να μπορούν να λύσουν προβλήματα ενώ λαμβάνουν οδηγίες μέσα από ακουστικά από έναν ειδικό που βρίσκεται εκτός εργοταξίου”, σημειώνει ο κ. Χρυσανθίδης. “Η ποιότητα του live video είναι εξαιρετική. Μπορούμε να δούμε έγγραφα σε εξαιρετική ανάλυση και να τραβήξουμε φωτογραφίες, ώστε να τις μοιραστούμε με όλους τους συμμετέχοντες σε μια συνάντηση”.

“Αυτές οι νέες δυνατότητες σίγουρα ενθουσίασαν τους πελάτες μας”, προσθέτει η κα. Θεοφάνους. “Όχι μόνο είδαν ότι τα έργα τους προχώρησαν, παρά τους περιορισμούς της πανδημίας, αλλά και ότι το νέο σύστημα βελτίωσε τόσο το χρόνο απόκρισής μας όσο και τις εσωτερικές μας διαδικασίες”.

Ακολουθήστε το The Indicator στο Google news

Σχετικά Νέα