Η Apple δημιουργεί το νέο Netflix και δική της πιστωτική κάρτα

Στο εμβληματικό αμφιθέατρο Steve Jobs η Apple έκανε το βράδυ της 25ης Μαρτίου κάτι που θύμισε το δημιουργό της: παρουσίασε το δικό της και δικό μας μέλλον… Ο τεχνολογικός κολοσσός μπαίνει δυναμικά στο μεγάλο «παιχνίδι» των διαδικτυακών υπηρεσιών ψυχαγωγίας, εκεί που κυριαρχεί το Netflix και βρίσκεται ήδη η Amazon με το Prime. Η υπηρεσία θα ξεκινήσει το φθινόπωρο του 2019, σύμφωνα με τον CEO της Apple, Τιμ Κουκ, σε περισσότερες από 100 χώρες και όλα τα προγράμματα θα έχουν τη δυνατότητα downloading.

Την τηλεόραση παρουσίασε ο Πίτερ Στερν, λέγοντας: «Σχεδιάσαμε μία νέα τηλεοπτική εμπειρία, στην οποία μπορείς να πληρώνεις μόνο για τα κανάλια που θες. Όλα σε ένα app, με το password που ήδη έχεις. Θα παρακολουθείς όλα on demand και χωρίς διαφημίσεις. Θα κατεβάζεις τις σειρές, για να τις βλέπεις όπου θέλεις. Η ποιότητα της εικόνας και του ήχου θα είναι η υψηλότερη που υπάρχει. Δεν θα πηγαίνεις πια από εφαρμογή σε εφαρμογή».

Η Apple θα ξοδέψει δύο δισεκατομμύρια δολάρια φέτος σε αυθεντικό περιεχόμενο, ώστε να «χτυπήσει» Netflix, Hulu και Amazon.

Παράλληλα, η Apple παρουσίασε και μία σειρά άλλων σημαντικών υπηρεσιών:

– Apple Arcade: Μια συνδρομητική υπηρεσία για iOS, MacOS και tvOS, με συνεργασία ανάμεσα στις πλατφόρμες. Ο χρήστης έχει πρόσβαση σε περισσότερα από 100 νέα και αποκλειστικά παιχνίδια, που δεν κυκλοφορούν αλλού, και τα οποία μπορεί να παίξει σε όποια συσκευή Apple επιθυμεί. Θα γίνει διαθέσιμη το φθινόπωρο σε 150 χώρες και μερικοί από τους τίτλους παιχνιδιών που ακούστηκαν είναι οι «Beyond a Steel Sky», «LEGO Brawls», «Sonic Racing», «Overland», «Lifelike», «FANTASIAN» και άλλοι πολλοί.

– Apple News +: Μια συνδρομητική υπηρεσία που θα λειτουργει ως τόπος συνάθροισης περιεχομένου και θα προσφέρει περιοδικά, εφημερίδες και ιστοσελίδες με premium ειδησεογραφικό περιεχόμενο, με κόστος πρόσβασης 9,99 δολάρια το μήνα. Η αρχή γίνεται με 300 περιοδικά, ανάμεσά τους τα Vogue, National Geographic και Men’s Health, και ιστοσελίδες που «κλειδώνουν» το περιεχόμενό τους, όπως οι Wall Street Journal και Los Angeles Times.

– Apple Card: Μια ψηφιακή πιστωτική κάρτα που υπόσχεται απλούστερες συναλλαγές, μεγαλύτερη ασφάλεια και καμία προμήθεια. Χρησιμοποιείται οπουδήποτε υποστηρίζεται το σύστημα πληρωμών Apple Pay και θα ελέγχεται μέσω της εφαρμογής Apple Wallet. Θα κυκλοφορήσει και σε φυσική μορφή, ενώ στη δημιουργία της συμμετέχουν η Goldman Sachs και η Mastercard.

Ακολουθήστε το The Indicator στο Google news

Σχετικά Νέα