Η Alibaba δημιουργεί λογισμικό ταυτοποίησης βίντεο για τις διαφημίσεις προϊόντων

Ο κινεζικός κολοσσός ηλεκτρονικού εμπορίου Alibaba δημιουργεί ένα ειδικό πρόγραμμα για «αποτυπώματα βίντεο». Πρόκειται για μία τεχνολογία που προσδίδει σε κάθε βίντεο μία μοναδική διαδικτυακή ταυτότητα, ώστε να αντιμετωπιστεί η πειρατεία στις πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου.

Τα βίντεο διάρκειας κάποιων δευτερολέπτων ή ελάχιστων λεπτών έχουν εξελιχθεί σε έναν προσφιλή τρόπο διαφήμισης για τους πωλητές στις πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου της Alibaba (Taobao και Tmall). Ωστόσο, η συχνότητα ανανέωσης των διαφόρων βίντεο κι ο χρόνος που απαιτείται για την καταχώρησή τους, από 10 έως 30 ημέρες, αυξάνει τον κίνδυνο να χρησιμοποιηθούν από άλλους πωλητές.

Ακολουθήστε το The Indicator στο Google news

Σχετικά Νέα