

Ο κινεζικός κολοσσός ηλεκτρονικού εμπορίου Alibaba δημιουργεί ένα ειδικό πρόγραμμα για «αποτυπώματα βίντεο». Πρόκειται για μία τεχνολογία που προσδίδει σε κάθε βίντεο μία μοναδική διαδικτυακή ταυτότητα, ώστε να αντιμετωπιστεί η πειρατεία στις πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου.
Τα βίντεο διάρκειας κάποιων δευτερολέπτων ή ελάχιστων λεπτών έχουν εξελιχθεί σε έναν προσφιλή τρόπο διαφήμισης για τους πωλητές στις πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου της Alibaba (Taobao και Tmall). Ωστόσο, η συχνότητα ανανέωσης των διαφόρων βίντεο κι ο χρόνος που απαιτείται για την καταχώρησή τους, από 10 έως 30 ημέρες, αυξάνει τον κίνδυνο να χρησιμοποιηθούν από άλλους πωλητές.
Σχετικά Νέα
Ο όμιλος Volkswagen μιλά για πιθανή μετεγκατάσταση μέρους της παραγωγής της Audi στις ΗΠΑ
Ο όμιλος Volkswagen θα μπορούσε να μετεγκαταστήσει μέρος της παραγωγής της μάρκας Audi στις.
Στο σφυρί 4άστερο ξενοδοχείο στο Γύθειο
Το πολυτελές ξενοδοχείο του Γυθείου “Las Hotel & Spa”, αναμένεται να βγει σύντομα στο.
ΗΠΑ: Επιβάλλουν τέλη για τα κινεζικής κατασκευής πλοία στα αμερικανικά λιμάνια
Οι ΗΠΑ αποκάλυψαν πως σχεδιάζουν να επιβάλουν λιμενικά τέλη στα κινεζικά πλοία σε μια.
BofA: Το μεγάλο rotation συνεχίζεται – Ελπίζουν για Ευρώπη ακόμη οι επενδυτές
Οι προσδοκίες για την παγκόσμια ανάπτυξη υποχωρούν σε ιστορικά χαμηλά, αλλά οι ελπίδες για.