Η Adidas χάνει τις «τρεις γραμμές»

Μια σημαντική μάχη έχασε η Adidas για το σήμα κατατεθέν της, τις τρεις ρίγες, σύμφωνα με το Novasports.gr.

Οι τρεις παράλληλες γραμμές, ένα από τα πιο διάσημα εμπορικά σήματα, σύμφωνα με το Γενικό Δικαστήριο της Ευρωπαϊκής Ένωσης είναι ένα «συνηθισμένο σήμα» και δεν είναι αρκετά διακριτό για να αξίζει προστασία.

Η δικαστική διαμάχη ξεκίνησε μετά την προσφυγή της βελγικής Shoe Branding Europe, η οποία το 2009 κέρδισε το νομικό δικαίωμα να χρησιμοποιεί σαν εμπορικό σήμα τις δύο παράλληλες ρίγες.

Αρχικά η Adidas είχε προσφύγει κατά της συγκεκριμένης κίνησης, υποστηρίζοντας πως το brand της εταιρείας προσομοιάζει με το δικό της. Ωστόσο πρωτοδίκως δεν δικαιώθηκε, αν και η υπόθεση δεν έχει τελεσιδικήσει ακόμη. Η Adidas έχει ακόμη το δικαίωμα να προσφύγει στο ανώτατο όργανο της ΕΕ, που είναι το ευρωπαϊκό δικαστήριο.

Ακολουθήστε το The Indicator στο Google news

Σχετικά Νέα