Σημαντικά ευρήματα έρχεται να αναδείξει η τελευταία έρευνα της Counter Point Research. Σύμφωνα με την εταιρία, η HONOR για το πρώτο τετράμηνο του 2019 κερδίζει την πρώτη θέση σε online πωλήσεις στην Κίνα με 24% μερίδιο αγοράς, το οποίο την καθιστά ως ένα από τα πιο δημοφιλή brand, ιδιαίτερα στο νεανικό κοινό, ενώ στις επόμενες θέσεις βρίσκονται οι εταιρίες XIAOMI (22%) , HUAWEI (16%) , APPLE(10%) , VIVVO (7%).
Όπως αναφέρει το ΑΠΕ-ΜΠΕ, οι πωλήσεις στην Κίνα κατά το πρώτο τρίμηνο του 2019 σημείωσαν μείωση 8% σε ετήσια βάση, σύμφωνα με την συγκεκριμένη έκθεση, ενώ οι το μερίδιο των online πωλήσεων στην κινεζική αγορά μειώθηκε σε 24% το α ‘τρίμηνο του 2019 από 28% το τέταρτο τρίμηνο του 2018.
Επιπρόσθετα, σημαντικά σημεία της έρευνας είναι τα παρακάτω:
powered by Rubicon Project
– Στο πρώτο τετράμηνο του 2019, τα έξη πρώτα brands (HONOR, Xiaomi,Apple, και Huawei) κατέχουν το 84% της κινεζικής αγοράς.
– Η HONOR διατήρησε την πρώτη θέση ως το πρώτο online smartphone brand στην Κίνα, καταλαμβάνοντας το 24% της αγοράς.
– Το online μερίδιο αγοράς της HUAWEI αυξήθηκε και ενισχύθηκε σημαντικά παρόλο την πτωτική τάση που παρουσίασε η κινεζική αγορά smartphones.
Σχετικά Νέα
-
Κέρδη για το πετρέλαιο με ελπίδες για αύξηση της ζήτησης
Ανοδικά κινήθηκαν οι τιμές του πετρελαίου την Παρασκευή, με το Brent να καταγράφει την.
-
Δεύτερη σερί εβδομάδα κερδών για τον χρυσό – Σε υψηλό 11 ετών το ασήμι, ξεπέρασε τα 30 δολ.
Οι τιμές του χρυσού βρήκαν στήριξη στα μέτρα τόνωσης της Κίνας και στην αναζωπύρωση.
-
Πτώση στις ευρωαγορές
Οι ευρωπαϊκές αγορές διολίσθησαν ξανά για δεύτερη ημέρα την Παρασκευή, έχοντας προηγουμένως πετύχει ένα.
-
Χρηματιστήριο Αθηνών: Κλείσιμο με οριακή πτώση 0,08% και τζίρο στα 130,65 εκατ. ευρώ
Με οριακή πτώση έκλεισε η χρηματιστηριακή αγορά στην τελευταία συνεδρίαση της εβδομάδος. Η αγορά.