Το e-shop της H&M κατέγραψε τις περισσότερες επισκέψεις τον Μάρτιο συγκριτικά με τις αντίστοιχες ιστοσελίδες καταστημάτων ρούχων, σύμφωνα με στοιχεία που έδωσε στη δημοσιότητα η εταιρεία SEMrush.
Η ιστοσελίδα της σουηδικής αλυσίδας προσέλκυσε 67 εκατομμύρια επισκέπτες, ενώ στη δεύτερη θέση βρίσκεται η Macy’s με 56 εκατομμύρια επισκέπτες.
Σε ό,τι αφορά τη γεωγραφική διασπο- ρά των χρηστών, στην πρώτη θέση βρίσκονται οι καταναλωτές από τις Ηνωμένες Πολιτείες, οι οποίοι αποτελούν το 28% των επισκεπτών των ιστοσελίδων που ανήκουν στις μεγάλες αλυσίδες fast fashion. Ακολουθεί η Ιαπωνία με ποσοστό 18% και τη Ρωσία με 11%.
Πηγή: businessnews.gr
Σχετικά Νέα
-
Wall Street: Μεικτά πρόσημα και πιέσεις στις «big tech»
Με μεικτά πρόσημα κινούνται οι βασικοί δείκτες του χρηματιστηρίου της Νέας Υόρκης την Τετάρτη,.
-
Κέρδη για το πετρέλαιο μετά τη μείωση αποθεμάτων των ΗΠΑ
Υψηλότερα ολοκλήρωσαν τη συνεδρίαση της Τετάρτης οι τιμές του πετρελαίου, παρά τις αρχικές απώλειές.
-
“Σημειωτόν” ο χρυσός εν αναμονή ενδείξεων για τις κινήσεις της Fed
Σταθεροποιητικά κινήθηκαν την Τετάρτη οι τιμές του χρυσού, καθώς οι επενδυτές αναζητούν στα οικονομικά.
-
Στις 29 Μαίου η Γενική Συνέλευση της Πλαστικά Θράκης
Με απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου της Ανώνυμης Εταιρείας με την επωνυμία «ΠΛΑΣΤΙΚΑ ΘΡΑΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑ.