

Η Unilever ανακοίνωσε την Παρασκευή ότι θα σταματήσει να διαφημίζεται στο Facebook, το Instagram και το Twitter στις ΗΠΑ «τουλάχιστον για το υπόλοιπο της χρονιάς».
Σε ανακοίνωση που εξέδωσε, ο κολοσσός καταναλωτικών προϊόντων ανέφερε ότι έλαβε την απόφαση εξαιτίας του πολωμένου κλίματος που επικρατεί στις ΗΠΑ.
«Το να συνεχίσουμε να διαφημιζόμαστε σε αυτές τις πλατφόρμες αυτή τη στιγμή δεν θα προσέθετε καμία αξία στους ανθρώπους και την κοινωνία. Θα επανεξετάσουμε την τρέχουσα θέση μας αν χρειαστεί» τόνισε η εταιρεία.
Η μετοχή του Facebook και του Twitter σημείωσαν πτώση πάνω από 6% μετά την ανακοίνωση της εταιρείας.
Σχετικά Νέα
Τσάνταλης: Μαζικό σφυρί για την ιστορική οινοποιία
Ένα μαζικό σφυρί εις βάρος της ιστορικής οινοποιίας Τσάνταλη αναρτήθηκε σήμερα στην πλατφόρμα των.
Χρηματιστήριο: Τρίτη ημέρα ανόδου με εναλλαγή πρωταγωνιστών
Χωρίς διάθεση να διορθώσει εμφανίστηκε η Λεωφόρος Αθηνών, που συνέχισε για τρίτη ημέρα υψηλότερα.
ΟΛΠ: Παρουσίαση των οικονομικών αποτελεσμάτων στην ΕΘΕ
Η ΟΛΠ Α.Ε. παρουσίασε τα οικονομικά αποτελέσματα για το έτος 2024 στην Ένωση Θεσμικών.
ΓΣΕΒΕΕ: Πράσινος μετασχηματισμός με τις μικρές επιχειρήσεις στην πρώτη γραμμή
Στις εργασίες της, πρόσφατης, 11ης Συνάντησης Εταιρικών Μελών του Σωματείου “Διάζωμα”, με θέμα “Βιώσιμη.