

Η Unilever ανακοίνωσε την Παρασκευή ότι θα σταματήσει να διαφημίζεται στο Facebook, το Instagram και το Twitter στις ΗΠΑ «τουλάχιστον για το υπόλοιπο της χρονιάς».
Σε ανακοίνωση που εξέδωσε, ο κολοσσός καταναλωτικών προϊόντων ανέφερε ότι έλαβε την απόφαση εξαιτίας του πολωμένου κλίματος που επικρατεί στις ΗΠΑ.
«Το να συνεχίσουμε να διαφημιζόμαστε σε αυτές τις πλατφόρμες αυτή τη στιγμή δεν θα προσέθετε καμία αξία στους ανθρώπους και την κοινωνία. Θα επανεξετάσουμε την τρέχουσα θέση μας αν χρειαστεί» τόνισε η εταιρεία.
Η μετοχή του Facebook και του Twitter σημείωσαν πτώση πάνω από 6% μετά την ανακοίνωση της εταιρείας.
Σχετικά Νέα
Η Πλαίσιο στις κορυφαίες εταιρείες της λίστας Best Workplaces™ Hellas για το 2025
Η Πλαίσιο, για τρίτη φορά τα τελευταία χρόνια, διακρίνεται ως κορυφαίος εργοδότης στην Ελλάδα,.
Ο Όμιλος ΔΕΗ συμμετέχει στο Ευρωπαϊκό Ερευνητικό Έργο RAIDO
Ο Όμιλος ΔΕΗ συμμετέχει στο ευρωπαϊκό ερευνητικό έργο RAIDO (101135800), το οποίο μεταξύ άλλων στοχεύει στην ανάπτυξη.
Ήπια ανοδικά οι δείκτες στις ευρωαγορές – «Άλμα» 11% της Bayer
Με ήπιες κινήσεις κινούνται οι δείκτες στα μεγαλύτερα ευρωπαϊκά χρηματιστήρια την Τρίτη, με τους.
Όμιλος Aktor: Ουδεμία συμφωνία υπάρχει για εξαγορά εκ μέρους μας της Γέφυρας Ρίου-Αντιρρίου
Απάντηση σε δημοσίευμα που εμφανίστηκε στον ηλεκτρονικό Τύπο και πιο συγκεκριμένα επί του δημοσιεύματος.