H Opel αλλάζει σήμα και εξηλεκτρίζει τον κεραυνό

Η Opel αποκάλυψε την ανανεωμένη εικόνα του του εμβληματικού της λογοτύπου που ονομάζεται “Blitz”, γιατί προέρχεται από το αντιστοίχως εμβληματικό της μικρό φορτηγό τη δεκαετία του 1960. Όπως είδαμε και από την Porsche πριν από μερικές εβδομάδες, η ανανέωση των logo είναι για κάθε εταιρεία ένα δείγμα στροφής και αλλαγής προς μια νέα εποχή.

Προφανώς είμαστε σε αυτή τη φάση καθώς όλες οι αυτοκινητοβιομηχανίες κάνουν την μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση, αλλά η Opel ήταν μάλλον πιο έτοιμη από ποτέ, τουλάχιστον σε επίπεδο λογοτύπου, καθώς το “Blitz” είναι ένας κεραυνός.

“Το ‘Blitz’ μας είναι πιο επίκαιρο από ποτέ. Δεν συμβολίζει μόνο τη δέσμευσή μας για τον εκδημοκρατισμό της καινοτομίας και της κινητικότητας, αλλά μεταφέρει επίσης τη δέσμευσή μας να γίνουμε μια πλήρως ηλεκτρική μάρκα στην Ευρώπη μέχρι το 2028. Φέτος, θα έχουμε ήδη 15 ηλεκτροκίνητα μοντέλα στο χαρτοφυλάκιό μας και μπορούμε με υπερηφάνεια να πούμε ότι η Opel είναι ηλεκτρική”, δήλωσε ο CEO της Opel, Florian Huettl.

Ακολουθήστε το The Indicator στο Google news

Σχετικά Νέα