Η Opel αποκάλυψε την ανανεωμένη εικόνα του του εμβληματικού της λογοτύπου που ονομάζεται “Blitz”, γιατί προέρχεται από το αντιστοίχως εμβληματικό της μικρό φορτηγό τη δεκαετία του 1960. Όπως είδαμε και από την Porsche πριν από μερικές εβδομάδες, η ανανέωση των logo είναι για κάθε εταιρεία ένα δείγμα στροφής και αλλαγής προς μια νέα εποχή.
Προφανώς είμαστε σε αυτή τη φάση καθώς όλες οι αυτοκινητοβιομηχανίες κάνουν την μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση, αλλά η Opel ήταν μάλλον πιο έτοιμη από ποτέ, τουλάχιστον σε επίπεδο λογοτύπου, καθώς το “Blitz” είναι ένας κεραυνός.
“Το ‘Blitz’ μας είναι πιο επίκαιρο από ποτέ. Δεν συμβολίζει μόνο τη δέσμευσή μας για τον εκδημοκρατισμό της καινοτομίας και της κινητικότητας, αλλά μεταφέρει επίσης τη δέσμευσή μας να γίνουμε μια πλήρως ηλεκτρική μάρκα στην Ευρώπη μέχρι το 2028. Φέτος, θα έχουμε ήδη 15 ηλεκτροκίνητα μοντέλα στο χαρτοφυλάκιό μας και μπορούμε με υπερηφάνεια να πούμε ότι η Opel είναι ηλεκτρική”, δήλωσε ο CEO της Opel, Florian Huettl.
Σχετικά Νέα
-
«Πρέπει να σκληρύνει» έγραφε ο πατέρας που κακοποίησε τον 6χρονο γιο του σε διάδρομο γυμναστηρίου
Ανατριχιαστικά είναι τα στοιχεία που παρουσιάζονται στο δικαστήριο στο οποίο δικάζεται ο 31χρονος Κρίστοφερ.
-
O μικρός Tyler είπε ότι η Beyonce είναι φίλη του και εκείνη το επιβεβαίωσε στέλνοντάς του δώρα και λουλούδια
Ποτέ δεν μπορεί κανείς να έχει πάρα πολλούς φίλους, σωστά; Αφού ένας δίχρονος θαυμαστής.
-
ΗΠΑ: Η κυβερνήτρια της Αριζόνας καταργεί τον νόμο που απαγόρευε την άμβλωση
ΗΔημοκρατική κυβερνήτρια στην Αριζόνα επικύρωσε χθες Πέμπτη την κατάργηση νόμου αναγόμενου στο 1864 που.
-
Mohamed El Erian: Αυτό είναι ο μεγαλύτερος κίνδυνος για την παγκόσμια οικονομία
Προς το παρόν, θα πρέπει να χαιρετίσουμε την περιφρόνηση του Powell, παρόλο που δεν.