

Αύξηση έως και 171% εβδομαδιαίως, σε σχέση με την ίδια εβδομάδα του 2019, παρατηρήθηκε στην καταναλωτική δαπάνη προϊόντων σε ηλεκτρονικά καταστήματα από Έλληνες τον Απρίλιο, δημιουργώντας νέο ρεκόρ μετά τον Μάρτιο που ξεκίνησε η περίοδος της καραντίνας, όπως προκύπτει από την έρευνα του Ελληνικού Συνδέσμου Ηλεκτρονικού Εμπορίου(GRECA).
Αξιολογώντας τη μεταβολή της online δαπάνης από τις πρώτες εννέα εβδομάδες του έτους (προ COVID-19), διαφαίνεται ότι το ηλεκτρονικό εμπόριο στη χώρα μας έχει πλέον εξαπλασιαστεί σε τζίρο στις εβδομάδες 10 έως 18. Αναμένεται με μεγάλο ενδιαφέρον η αξιολόγηση του Μαΐου όπου το φυσικό δίκτυο των εμπορικών καταστημάτων θα είναι πλέον ενεργό.
Η έρευνα αυτή διενεργείται μηνιαίως από τον GR.EC.A, τον Ελληνικό Σύνδεσμο Ηλεκτρονικού Εμπορίου με την συνεργασία των μηχανών σύγκρισης τιμών BestPrice & Skroutz και την ομάδα eMarket Intelligence της Convert Group.
Τα στοιχεία αντλήθηκαν από 4.451 eshops με τα οποία συνεργάζεται το Skroutz και από 2.116 eshops με τα οποία συνεργάζεται το BestPrice.
Σημειώνεται ότι από την έρευνα έχουν εξαιρεθεί όλες οι κατηγορίες υπηρεσιών (όπως αεροπορικά εισιτήρια, μουσική, ταινίες, συνδρομές σε παιχνίδια) αλλά και η κατηγορία αγορών από online super markets και ειδών κινητής τηλεφωνίας.
Ο Ελληνικός Σύνδεσμος Ηλεκτρονικού Εμπορίου έχει αναλάβει πλήθος πρωτοβουλιών καθόλο το διάστημα της πανδημίας. Ταυτόχρονα ετοιμάζει προτάσεις προς τα ηλεκτρονικά καταστήματα ώστε να βελτιώσουν τους χρόνους παράδοσης προς το αγοραστικό κοινό, οι οποίες θα δοθούν στην δημοσιότητα την επόμενη εβδομάδα.
Σχετικά Νέα
Ψάχνει κίνηση και τζίρο το Χρηματιστήριο
Έξοδο από το κανάλι συσσώρευσης των 1.700-1.710 αναζητεί το Χρηματιστήριο, λίγο πριν το φινάλε.
Άβαξ: Άλμα 192,4% στα καθαρά κέρδη το 2024 – Μέρισμα 0,07 ευρώ ανά μετοχή
Σε ιστορικά υψηλά έφτασε η κερδοφορία του Ομίλου Άβαξ από συνεχιζόμενες δραστηριότητες το 2024, καθώς βελτιώθηκε.
Ευρωαγορές: Πράσινες κινήσεις με το βλέμμα σε αποτελέσματα και δασμούς
Ανοδικά κινούνται οι δείκτες στα ευρωπαϊκά χρηματιστήρια στην συνεδρίαση της Τρίτης, με τους επενδυτές.
BP: Πτώση 49% στα κέρδη α’ τριμήνου
Ασθενέστερα από το αναμενόμενο ήταν τα καθαρά κέρδη της BP για το α’ τρίμηνο.