

Αντιμέτωπη με το ενδεχόμενο βαρέων προστίμων βρίσκεται η Google, θυγατρική εταιρεία της Alphabet, καθώς σύμφωνα με την βρετανική αντιμονοπωλιακή αρχή εκμεταλλεύεται την ηγετική της θέση στις διαφημιστικές τεχνολογίες υπέρ των δικών της υπηρεσιών με αποτέλεσμα να ζημιώνονται δυνητικά χιλιάδες διαφημιστές.
Σύμφωνα με το Bloomberg, η θέση – κλειδί που διατηρεί εδώ και χρόνια η Google στις διαδικτυακές υπηρεσίες, της επιτρέπει να συλλέγει δεδομένα χρηστών, τα οποία στη συνέχεια χρησιμοποιούν οι διαφημιστές για να δημιουργούν στοχευμένο περιεχόμενο.
Η διαδικτυακή διαφήμιση αποτελεί την πιο προσοδοφόρα επιχείρηση της Alphabet, αποφέροντας περίπου 225 δισ. δολάρια ή ποσοστό περίπου 80% επί των συνολικών εσόδων το 2022.
«Είναι πολύ σημαντικό οι εκδότες και οι διαφημιζόμενοι να μπορούν να επωφεληθούν από τον αποτελεσματικό ανταγωνισμό και να συνάπτουν δίκαιες συμφωνίες όταν αγοράζουν ή πωλούν ψηφιακό διαφημιστικό χώρο», δήλωσε η Juliette Enser, εκτελεστική διευθύντρια της Αρχής Ανταγωνισμού και Αγορών (CMA).
Από την άλλη ο αντιπρόεδρος του τμήματος Global Ads της Google, Dan Taylor, δήλωσε ότι τα ευρήματα βασίζονται σε «εσφαλμένες ερμηνείες του τομέα της διαφημιστικής τεχνολογίας».
Σχετικά Νέα
Συνάντηση του προέδρου της Συρίας με ένα μέλος του Ρεπουμπλικανικού Κόμματος του αμερικανικού Κογκρέσου
Ο μεταβατικός πρόεδρος της Συρίας Άχμεντ αλ Σάρα συναντήθηκε στη Δαμασκό με ένα μέλος.
Ουγγαρία: Ο Μαγυάρος που απειλεί τον Όρμπαν
Ο πρώην υποστηρικτής και πλέον αντίπαλος του Βίκτορ Όρμπαν, Πέτερ Μάγκιαρ, είναι σήμερα ο.
Reuters: Το Ισραήλ δεν αποκλείει την επίθεση στις πυρηνικές εγκαταστάσεις του Ιράν
Το Ισραήλ δεν αποκλείει την επίθεση στις πυρηνικές εγκαταστάσεις του Ιράν τους επόμενους μήνες,.
Ιταλία: «Ανταλλαγή απόψεων επί της διεθνούς κατάστασης» στη συνάντηση Βανς με τον πρωθυπουργό του Βατικανού
Ο Αμερικανός αντιπρόεδρος Τζέι Ντι Βανς συναντήθηκε, σήμερα στο Βατικανό, με τον πρωθυπουργό της.