Γιόγκα: 7 σημαντικά οφέλη για την υγεία σας

Ενισχύστε τη φυσική σας κατάσταση και αντιμετωπίστε σημαντικά προβλήματα υγείας.

Μπορεί η γιόγκα να σας βοηθήσει να αποκτήσετε έναν πιο υγιεινό τρόπο ζωής;

Οι επιστημονικές μελέτες αποδεικνύουν τα οφέλη της γιόγκα, τα οποία συχνά είναι αποτέλεσμα αυξημένης αυτογνωσίας.

Ο συγκεκριμένος τύπος άσκησης δεν θα σας βοηθήσει μόνο να χαλαρώσετε το πνεύμα σας αλλά και το σώμα σας.

Παράλληλα, θα ενισχύσει τη φυσική σας κατάσταση και θα σας βοηθήσει να θωρακίσετε τον οργανισμό σας ενάντια σε προβλήματα υγείας, όπως τα παρακάτω:

  1. Άσθμα: Το Αμερικανικό Κολλέγιο Αθλητιατρικής διαπίστωσε βελτίωση κατά 43% στα συμπτώματα των ασθενών μετά από δέκα εβδομάδες πρακτικής γιόγκα. Η έμφαση της γιόγκα στη σωστή στάση του σώματος και στις βαθιές αναπνοές βελτιώνει τη λειτουργία των πνευμόνων, γεγονός που μπορεί να μειώσει τη συχνότητα και τη σοβαρότητα των κρίσεων άσθματος.
  2. Αρθρίτιδα: Έχει αποδειχθεί ότι οι αργές, ελεγχόμενες κινήσεις της γιόγκα μειώνουν τον χρόνιο πόνο και το πρήξιμο των αρθρώσεων σε όσους πάσχουν από οστεοαρθρίτιδα ή ρευματοειδή αρθρίτιδα.
  3. Πόνος στην πλάτη: Μελέτη της Ιατρικής Σχολής του Πανεπιστημίου της Δυτικής Βιρτζίνια διαπίστωσε ότι μετά τρεις μήνες τακτικών συνεδριών γιόγκα, οι άνθρωποι ανέφεραν 70% λιγότερο πόνο στην πλάτη. Μάλιστα, το 88% από αυτούς περιόρισαν ή σταμάτησαν τη λήψη φαρμάκων για τον πόνο.
  4. Αρτηριακή πίεση: Επιστήμονες της Ιατρικής Σχολής του Πανεπιστημίου Yale διαπίστωσαν σημαντική μείωση της συστολικής και διαστολικής αρτηριακής πίεσης σε ασθενείς με υπέρταση που ακολουθούσαν θεραπείες γιόγκα και διαλογισμού. Ο λόγος είναι ότι η γιόγκα τονώνει την κυκλοφορία και την οξυγόνωση του αίματος.
  5. Κατάθλιψη και άγχος: Έρευνα της Ιατρικής Σχολής του Πανεπιστημίου της Βοστώνης διαπίστωσε αύξηση του γ-αμινοβουτυρικού οξέως, γνωστό και ως GABA, κατά 27% μετά από μία εξάμηνη πρακτική γιόγκα. Τα χαμηλά επίπεδα GABA έχουν συνδεθεί με το άγχο και κατάθλιψη. Η γιόγκα ενισχύει τη διάθεση και επιβραδύνει την αναπνοή και τον καρδιακό ρυθμό.
  6. Αϋπνία: Η γιόγκα συστήνεται σε όσους δυσκολεύονται να κοιμηθούν, καθώς ηρεμεί το σώμα και το μυαλό.
  7. Διατροφή: Σύμφωνα με την Αμερικανική Διαιτολογική Εταιρεία, η γιόγκα μπορεί να σας βοηθήσει να κάνετε πιο προσεκτικές διατροφικές επιλογές και να καταλάβετε πότε και γιατί τρώτε. Περιέργως, κανένας άλλος τύπος σωματικής δραστηριότητας δεν είχε τα ίδια διατροφικά αποτελέσματα, όπως έδειξε σχετική έρευνα.

Πηγή: mindbodygreen.com

Σχετικά Νέα