Γιατί η Apple ξεκίνησε να πωλεί χειριστήριο για Xbox αλλά όχι για Playstation

Αυτή την εβδομάδα, η Apple άρχισε να πωλεί online το Xbox Wireless Controller της Microsoft και σχεδιάζει να κάνει το ίδιο και στα φυσικά της καταστήματα από την επόμενη εβδομάδα. Η συσκευή είναι συμβατή με τα iPhones που «τρέχουν» iOS 13, iPad με iPadOS 13 και Apple TVs με tvOS 13.

Το «μαλάκωμα» της Apple απέναντι στη Microsoft έρχεται μετά την παρουσίαση της Apple υπηρεσίας Arcade για streaming παιχνιδιών, τον περασμένο μήνα. Η υπηρεσία, η οποία κοστίζει 5 δολάρια μηνιαίως και προσφέρει για την ώρα πρόσβαση σε 100 παιχνίδια, αποτελεί μέρος της προσπάθειας της Apple να επεκταθεί πέρα από τις πωλήσεις συσκευών σε περισσότερες συνδρομητικές υπηρεσίες όπως το Apple Music και το Apple TV Plus.

Σε ορισμένες περιπτώσεις, αυτές οι νέες επιχειρηματικές δραστηριότητες αυξάνουν την ανάγκη της Apple να συνεργαστεί με τους αντιπάλους της, όπως η Microsoft. Η Apple και η Microsoft συνεργάστηκαν στο παρελθόν προσφέροντας λογισμικό, όπως το Office και το iTunes, στα λειτουργικά συστήματα του «αντιπάλου», αλλά είναι μπλεγμένες σε μια πολύχρονη μάχη στην αγορά υπολογιστών και smartphones.

Οι παίκτες μπορούν να συνδέσουν τα ασύρματα χειριστήρια Xbox σε συσκευές Apple χρησιμοποιώντας Bluetooth.

Ωστόσο, ένα χειριστήριο που είναι συμβατό με το Apple Arcade και το οποίο μπορεί να συνδεθεί με τις συσκευές της Apple είναι εμφανώς απόν από τα καταστήματα της Apple – το χειριστήριο DualShock 4 του PlayStation 4 της Sony.

Φυσικά, είναι πιθανό η Apple σκόπιμα να αποφύγει να προσθέσει τη συσκευή της Sony στο κατάστημά της. Ή θα μπορούσε να οφείλεται στο ότι η Sony δεν συμφώνησε να συνεργαστεί με την Apple.

Για χρόνια, η Microsoft και η Sony, μαζί με τη Nintendo, ανταγωνίζονται για την αγορά του gaming. Και οι δύο εταιρείες κατασκευάζουν νέες κονσόλες για το επόμενο έτος και σκέφτονται να επεκταθούν και σε υπηρεσίες cloud-gaming.

Η απόφαση της Apple να προσθέσει χειριστήρια Xbox στο κατάστημά της είναι ένα ακόμη σημάδι ότι παίρνει στα σοβαρά το Arcade. Μια μελέτη που δημοσιεύτηκε νωρίτερα φέτος από την IHS Markit διαπίστωσε ότι η παγκόσμια αγορά cloud-gaming για την οποία ανταγωνίζεται η πλατφόρμα της Apple θα αυξηθεί από τα 387 εκατομμύρια δολάρια σε έσοδα πέρυσι σε 2,5 δισεκατομμύρια δολάρια μέσα στα επόμενα πέντε χρόνια.

Σχετικά Νέα