Γιατί δεν πρέπει να κάνετε screenshot το ηλεκτρονικό σας εισιτήριο

Οι ταξιδιωτικές εταιρείες συνήθως ενθαρρύνουν τους πελάτες τους να στρέφονται στα ηλεκτρονικά εισιτήρια, δεδομένου ότι είναι πιο ασφαλή αλλά και πιο φιλικά προς το περιβάλλον.

Η περίπτωση μιας 72χρονης γυναίκας όμως η οποία είναι αντιμέτωπη με τις δικαστικές αρχές εξαιτίας ενός e-ticket έρχεται να προβληματίσει και να θέσει το ερώτημα του κατά πόσο οι τουρίστες είναι ασφαλείς κατά τα ταξίδια τους.

Η Πατ Χέντρικς ειδικότερα επισημαίνει πως οι Αρχές την καταδιώκουν επειδή στους ελεγκτές παρουσίασε το screenshot του ηλεκτρονικού εισιτηρίου και όχι αυτό που της είχαν προωθήσει στο email.

Η ίδια μάλιστα λέει πως οι υπάλληλοι του τρένου με το οποίο θα ταξίδευε της φέρθηκαν σαν να ήταν ένας κακοποιός.

Επισημαίνει μάλιστα πως τον Απρίλιο που ταξίδευε προς το Μάντσεστερ δεν είχε κανένα πρόβλημα με το αντίστοιχο στιγμιότυπο της οθόνης.

Η συνταξιούχος γυναίκα, που ζει λίγο έξω από το Μπρίστολ, εξηγεί πως ο ελεγκτής αρνήθηκε την επιβίβαση της στο τρένο αφότου της ζήτησε να δει και το email με το σχετικό εισιτήριο και εκείνη δεν μπορούσε να το βρει.

«Αυτό όμως δεν έχει καμία λογική, αφού το screenshot έδειχνε κανονικά το όνομά μου και την ημερομηνία κράτησης», είπε.

Η εταιρεία Cross Country από την οποία είχε προμηθευτεί το εισιτήριο ενημέρωσε τη γυναίκα πως υπάρχουν επαρκή αποδεικτικά στοιχεία για να την αθωώσουν.

Πηγές: Huffington Post, Guardian

Ακολουθήστε το The Indicator στο Google news

Σχετικά Νέα