Ανακοίνωση με την οποία κατηγορεί τον ΣΥΡΙΖΑ για fake news, ψέματα, λαϊκισμό και αδιαφορία για το μέλλον της χώρας, εξέδωσε το υπουργείο Παιδείας.
“Ο κ. Τσίπρας μιλά για “εμπαιγμό” μαθητών όταν ο ίδιος τους έχει “τάξει” αναδρομική καθ’ υπέρβαση εισαγωγή σε πανεπιστημιακές σχολές, χωρίς εξετάσεις, όταν υποστηρίζει την εισαγωγή στα ΑΕΙ με 1,2 ή 3 στα 20, αδιαφορώντας για τις προοπτικές αυτών των παιδιών, αφήνοντάς τα να αντιμετωπίσουν ως απόφοιτοι Λυκείου το φάσμα της ανεργίας, όταν η κυβέρνησή του ίδρυσε ή ανωτατοποίησε 153 τμήματα, χωρίς ουσιαστικές μελέτες σκοπιμότητας ή βιωσιμότητας, χωρίς ποιοτικά και αναπτυξιακά κριτήρια, πολλά εκ των οποίων είναι στην κορυφή της λίστας των τμημάτων που δεν επέλεξαν οι επιτυχόντες, κάποια δε με ρυθμό αποφοίτησης ακόμη και 3-4% ετησίως, όταν επιδεικτικά αγνοεί, διαφημίζοντας ως συνήθως τα Κολέγια, το αναβαθμισμένο σύστημα δημόσιας επαγγελματικής κατάρτισης, και μαζί τους περισσότερους από 22.000 υποψηφίους που το επέλεξαν” αναφέρεται στην ανακοίνωση.
Από το υπουργείο διαψεύδεται ακόμη πως μένουν εκτός ΑΕΙ 40.000 υποψήφιοι, χαρακτηρίζοντας fake news σχετικές αναρτήσεις του προέδρου του ΣΥΡΙΖΑ, Αλέξη Τσίπρα, του πρώην υπουργού Παιδείας, Νίκου Φίλη και του εκπροσώπου Τύπου, Νάσου Ηλιόπουλου. “Μένουν εκτός ΑΕΙ 35.148 υποψήφιοι, 13.780 περισσότεροι από τους 21.368 περσινούς. Όχι 20.000 ή 25.000 περισσότεροι από πέρυσι, που έλεγαν τα στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ καταστροφολογώντας. Και μάλιστα οι υποψήφιοι έχουν τη δυνατότητα, την οποία και αξιοποίησαν, να επιλέξουν τη δημόσια επαγγελματική κατάρτιση” σημειώνεται.
Σχετικά Νέα
-
Σ. Ζαχαράκη: Δυναμώνουμε και εκσυγχρονίζουμε το κοινωνικό κράτος
Το Υπουργείο Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας και ο Οργανισμός Προνοιακών Επιδομάτων και Κοινωνικής Αλληλεγγύης.
-
Στ. Κασσελάκης: Ο Μητσοτάκης είναι το τζάκι που συγκαλύπτει το τζάκι Καραμανλή
Πλήρη διαφάνεια σε μια σειρά από ερωτήματα που έθεσε στον Κυριάκο Μητσοτάκη, ζητά ο.
-
Παφίλης: Εξελίσσεται ένα δεύτερο έγκλημα που λέγεται συγκάλυψη
Ο Εμπορικός Σύλλογος Αθηνών (ΕΣΑ), αφουγκραζόμενος την έντονη ανησυχία του εμπορικού κόσμου όχι μόνο.
-
Ο Αλέξης Τσίπρας κάνει rebranding με βοήθεια γαλλικής διαφημιστικής εταιρείας
Το πολιτικό του προφίλ, φαίνεται πως ετοιμάζεται να ξαναχτίσει ο πρώην πρωθυπουργός και πρώην.