

Οι κάτοικοι του Παρισιού ψήφισαν με συντριπτική πλειοψηφία υπέρ της απαγόρευσης από τους δρόμους της γαλλικής πρωτεύουσας των ηλεκτρικών πατινιών. Τα 15.000 ηλεκτρικά οχήματα που είχαν διχάσει την κοινή γνώμη αναμένεται τώρα να εξαφανιστούν από το κέντρο του Παρισιού στα τέλη Αυγούστου, όταν λήξουν οι συμβάσεις της πόλης με τους τρεις φορείς εκμετάλλευσης.
Το ερώτημα που έθεσε το δημαρχείο σε ένα μίνι δημοψήφισμα την Κυριακή ήταν: «Υπέρ ή κατά των σκούτερ εξυπηρέτησης στο Παρίσι;».
Το δημαρχείο δήλωσε ότι ψήφισαν λίγο περισσότεροι από 103.000 άνθρωποι, με το 89% να απορρίπτει τα ηλεκτρονικά πατίνια και μόλις το 11% να τα υποστηρίζει.
Η δήμαρχος του Παρισιού Αν Χιλνταγκό χαιρέτισε το δημοψήφισμα με διαβούλευση ως επιτυχία και δήλωσε ότι το αποτέλεσμά του ήταν «πολύ σαφές». «Δεν θα υπάρχουν πλέονστο Παρίσι από την 1η Σεπτεμβρίου», δήλωσε.
Η συμμετοχή ήταν πολύ χαμηλή. Η ψηφοφορία ήταν ανοικτή σε όλους τους 1,38 εκατομμύρια εγγεγραμμένους ψηφοφόρους του Παρισιού.
Διασκορπισμένα σε όλο το Παρίσι, εύκολα στον εντοπισμό και την ενοικίαση με μια εφαρμογή που μπορεί να κατεβάσει κανείς και σχετικά φθηνά, τα σκούτερ έχουν επιτυχία στους τουρίστες που λατρεύουν την ταχύτητά τους και την ελευθερία που προσφέρουν.
«Ήταν ένα πολύ διχαστικό θέμα», είχε δηλώσει η δήμαρχος του Παρισιού Αν Χινταλγκό όταν ανακοίνωσε το δημοψήφιασμα τον Ιανουάριο. «Προσωπικά, νομίζω ότι πρέπει να το σταματήσουμε αυτό». Η Χινταλγκό έχει επισημάνει τη χρήση δημόσιου χώρου από ιδιωτικούς φορείς και την ασφάλεια των χρηστών ως μερικά από τα πιο πιεστικά ζητήματα, καθώς οι νέες επιλογές κινητικότητας γίνονται όλο και πιο δημοφιλείς.
Από την άλλη πλευρά, οι επικριτές του δημοψηφίσματος έχουν εκφράσει ανησυχίες για τη χαμηλή συμμετοχή, καθώς τα σκούτερ θα είναι η μόνη ερώτηση στο ψηφοδέλτιο και μόνο ένα εκλογικό κέντρο θα είναι ανοικτό σε κάθε ένα από τα δημοτικά διαμερίσματα, εκτός από ένα. Επιπλέον, σε αυτό το δημοψήφισμα δεν θα επιτραπούν οι επιστολικές ψήφοι.
Αυστηροποίηση των κανόνων
Αφού το Παρίσι ανακοίνωσε το δημοψήφισμα, η κεντρική κυβέρνηση ανακοίνωσε ότι, επίσης, θα επιδιώξει να αυστηροποιήσει τους κανονισμούς για τα κοινόχρηστα σκούτερ. Τα μέτρα στο πλαίσιο ενός προτεινόμενου σχεδίου δράσης θα περιλαμβάνουν τον καθορισμό ηλικίας χρήστη τουλάχιστον 14 ή 16 ετών και την απαίτηση από τις εταιρείες διαχείρισης να εκχωρούν αριθμούς κυκλοφορίας για κάθε όχημα, δήλωσε ο υπουργός Μεταφορών Κλεμάν Μπον.
Οι εταιρείες που δραστηριοποιούνται στην γαλλική πρωτεύουσα – οι Lime, Dott και Tier – δήλωσαν από την πλευρά τους ότι στηρίζουν την ρύθμιση και σημείωσαν ότι αρκετές από τις προτάσεις του Μπον, συμπεριλαμβανομένων των πινακίδων κυκλοφορίας και της επαλήθευσης ηλικίας, είναι ήδη σε ισχύ στο Παρίσι.
Σημειώνεται ότι οι φορείς εκμετάλλευσης εισήγαγαν τα μέτρα στα τέλη του περασμένου έτους καθώς αντιμετώπιζαν την πιθανότητα η πόλη να μην ανανεώσει τις συμβάσεις τους.
Πηγή: Associated Press
Σχετικά Νέα
Amazon: Διέψευσε ότι σχεδιάζει να δείχνει στην πλατφόρμα την επιβάρυνση των τιμών από τους δασμούς Τραμπ
Η Amazon διέψευσε ένα δημοσίευμα που ανέφερε ότι ο αμερικανικός κολοσσός εμπορίου σχεδιάζει να.
Δημοσκόπηση: Πρώτη η ακροδεξιά AfD στη Γερμανία
Μια βδομάδα πριν από την ανάδειξη του Φρίντριχ Μερτς στη θέση του καγκελάριου από.
Carlsberg: Οι Δανοί μποϊκοτάρουν την Coca-Cola
Οι Δανοί καταναλωτές μποϊκοτάρουν την Coca-Cola, σύμφωνα με την Carlsberg, η οποία εμφιαλώνει τα.
Δασμοί-Αυτοκίνητα: Ο Τραμπ προσφέρει μερική απαλλαγή σε όσους κατασκευάζουν στις ΗΠΑ
Απαλλαγή μέρους των δασμών ύψους 25% σε ορισμένα οχήματα ανακοίνωσε την Τρίτη ο υπουργός.