

«Ένας σύγχρονος σταθμός, ο οποίος για λόγους που παραμένουν επισήμως αδιευκρίνιστοι και παρά την προετοιμασία που είχε πραγματοποιηθεί επί διακυβέρνησης ΣΥ.ΡΙΖ.Α. παραμένει πλήρως αδρανοποιημένος στερώντας μία ακόμη δυνατότητα ανάδειξης πτυχών της αναπτυξιακής δυναμικής της περιοχής», επεσήμανε ο Γ. Σαρακιώτης, βουλευτής Φθιώτιδας του ΣΥΡΙΖΑ – ΠΣ
«Από την προηγούμενη Κυβέρνηση του ΣΥ.ΡΙΖ.Α. και από όσους παλέψαμε για αυτό στη Φθιώτιδα, μπήκε τέλος σε έναν πολυετή φαύλο κύκλο απαξίωσης και υποβάθμισης της περιοχής και του σιδηρόδρομου της χώρας, εκκινώντας και ολοκληρώνοντας έργα για τα οποία συνεχώς ακούγαμε, αλλά ουδέποτε βλέπαμε» δήλωσε κατά τη συζήτηση της ενημέρωσης για την πρόοδο των υπολειπόμενων εργασιών της Νέας Διπλής Σιδηροδρομικής Γραμμής Υψηλών ταχυτήτων Τιθορέα – Δομοκός, ο Βουλευτής Φθιώτιδας και Αναπληρωτής Τομεάρχης Ανάπτυξης & Επενδύσεων του ΣΥ.ΡΙΖ.Α. – Προοδευτική Συμμαχία, Γιάννης Σαρακιώτης.
Ξεκινώντας την ομιλία του, ο Βουλευτής Φθιώτιδας και Αν. Τομεάρχης Ανάπτυξης & Επενδύσεων του ΣΥ.ΡΙΖ.Α., σημείωσε:
«Τα προηγούμενα χρόνια, επί διακυβέρνησης ΣΥ.ΡΙΖ.Α., σημειώθηκε πραγματική πρόοδος στον τομέα των υποδομών και στην Π.Ε. Φθιώτιδας, με εμβληματικά έργα που παρέμεναν επί σειρά ετών “βαλτωμένα” – έργα φαντάσματα να εκκινούν, να επιταχύνονται και να ολοκληρώνονται. Ενδεικτικό είναι το παράδειγμα του έργου για το οποίο καλούμαστε να ενημερωθούμε σήμερα από τον κ. Υπουργό Υποδομών και Μεταφορών»,
συμπληρώνοντας ότι:
«Έτσι φθάσαμε στην τμηματική παράδοση της διπλής σιδηροδρομικής γραμμής υψηλών ταχυτήτων στο τμήμα Τιθορέα – Λιανοκλάδι – Δομοκός μήκους 106 χιλιομέτρων, ένα έργο που άλλαξε το μεταφορικό και το συγκοινωνιακό χάρτη της χώρας και της ευρύτερης περιοχής, το Γενάρη του 2018, όταν και αρχικά, παραδοθήκαν τα 54 από τα 106 χιλιόμετρα και μετέπειτα το 2019 στην παράδοση σε χρήση όλης της γραμμής, η οποία έβαλε σε νέα τροχιά το Σιδηρόδρομο στην Ελλάδα».
Τεκμηριώνοντας το επιχείρημα του για το γεγονός της επιστροφής της Φθιώτιδας σε τροχιά υποβάθμισης στον τομέα των υποδομών από τον Ιούλιο του 2019 και μετά, ο Βουλευτής Φθιώτιδας επικαλέστηκε το παράδειγμα του σιδηροδρομικού σταθμού του Μώλου, αναφέροντας τα εξής:
«Χαρακτηριστικό παράδειγμα της υποβάθμισης στον τομέα των υποδομών είναι αυτό του σιδηροδρομικού σταθμού του Μώλου κ. Υπουργέ, θέμα για το οποίο σας έχω υποβάλλει και ερώτηση, η οποία και δεν έχει λάβει ακόμη απάντηση. Ένας σύγχρονος σταθμός, ο οποίος για λόγους που παραμένουν επισήμως αδιευκρίνιστοι και παρά την προετοιμασία που είχε πραγματοποιηθεί επί διακυβέρνησης ΣΥ.ΡΙΖ.Α. παραμένει πλήρως αδρανοποιημένος στερώντας μία ακόμη δυνατότητα ανάδειξης πτυχών της αναπτυξιακής δυναμικής της περιοχής»,
ενώ κατέληξε λέγοντας:
«Για το Δήμο Καμένων Βούρλων, αλλά και για την ευρύτερη περιοχή, η λειτουργία του εν λόγω σιδηροδρομικού σταθμού αποτελεί ζήτημα μείζονος σημασίας, το οποίο και μπορεί να συμβάλει ουσιαστικά στη συνολικότερη ανάπτυξη της Π.Ε. Φθιώτιδας. Η λειτουργία του δύναται να ευνοήσει την αύξηση του ρυθμού της επισκεψιμότητας τουριστών, άρα και να συμβάλει στην τοπική οικονομία της περιοχής αλλά και να αναδείξει περαιτέρω πτυχές του τουριστικού και πολιτιστικού κεφαλαίου της. Κε Υπουργέ η λειτουργία του αποτελεί συνολικό αίτημα των θεσμικών, παραγωγικών φορέων της περιοχής, των επαγγελματιών και των πολιτών της, το οποίο άμεσα οφείλετε να υλοποιήσετε».
Σχετικά Νέα
Κοινή επίσκεψη Ν.Δένδια και Ν.Παναγιωτόπουλου αύριο στη Σαουδική Αραβία
Ο υπουργός Εξωτερικών Νίκος Δένδιας και ο υπουργός Εθνικής Αμύνης, Νικόλαος Παναγιωτόπουλος, θα επισκεφθούν.
Δημοσκόπηση Alco: Στις 13,6 μονάδες η διαφορά ΝΔ-ΣΥΡΙΖΑ
Στις 13,6 μονάδες διαμορφώνεται η διαφορά μεταξύ Νέας Δημοκρατίας και ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτικής Συμμαχίας, με βάση.
ΥΠΕΞ: «Η Ελλάδα επιστρέφει για να μείνει στη Λιβύη»
Βασική επιδίωξη της Ελλάδας είναι η αποκλιμάκωση και η ειρηνική συνύπαρξη με τους γείτονές.
Α.Γεωργιάδης: Ίσως τις επόμενες μέρες οι ανακοινώσεις για στήριξη και άλλων κλάδων μέσω ΕΣΠΑ
“Με καλή διάθεση και με καλοπιστία πιστεύω ότι όλα θα πάνε καλά και το.