«Τώρα είναι η στιγμή των μεγάλων αλλαγών για τον ελληνικό τουρισμό», διεμήνυσε ο πρόεδρος του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ) Γιάννης Ρέτσος, από το βήμα του ετήσιου συνεδρίου του ΣΕΤΕ. Με τίτλο «Redefining Realities: #someREACTdifferent» το συνέδριο σηματοδότησε τις διαρκώς μεταβαλλόμενες συνθήκες που επικρατούν στην παγκόσμια ταξιδιωτική αγορά και την άμεση ανάγκη προσαρμογής του ελληνικού τουρισμού στα νέα δεδομένα.
Το συνέδριο ανέδειξε μια σειρά πρακτικών που πρέπει να αναπτυχθούν για μία διαφορετική ανάπτυξη προορισμών και επιχειρηματικών μοντέλων, ακολουθώντας βέλτιστες διεθνείς πρακτικές που προάγουν τη βιωσιμότητα, την καινοτομία, την τεχνολογία, την τεχνογνωσία, την εμπειρία και το ταλέντο.
Οσον αφορά την κατάρρευση της Τhomas Cook, ο Γ. Ρέτσος μίλησε για «ένα γεγονός που πρέπει να μας προβληματίσει και να μας κάνει να σκεφτούμε όχι το πώς θα απεμπλακούμε από τους tour οperators, καθώς παραμένουν από τα πλέον σημαντικά κανάλια πωλήσεων, αλλά πώς θα εμπλουτίσουμε τις εναλλακτικές μας δυνατότητες με νέα κανάλια. Επιπλέον, επειδή έχει γίνει πολλή συζήτηση για το βασικό μας προϊόν, το Ηλιος και Θάλασσα, κανείς δεν λέει ότι πρέπει να εγκαταλειφθεί, ωστόσο θα μπορούσε να αποκτήσει και άλλες διαστάσεις. Σε κάθε περίπτωση, ο τουρισμός δεν μπορεί να λειτουργεί με αυτόματο πιλότο. Για την επόμενη ημέρα, απαιτείται η διαμόρφωση στρατηγικών κατευθύνσεων και η υλοποίηση άμεσων δράσεων».
Ο Παύλος Παπαδημητρίου, ιδρυτής της Intelligence, ερευνητής καινοτομίας και ειδικός στις στρατηγικές του μέλλοντος ανέφερε, μεταξύ άλλων, ότι «ο τουρισμός εισέρχεται σε μια νέα εποχή. Οι αλλαγές στην καταναλωτική συμπεριφορά και τις αξίες των ταξιδιωτών είναι συνεχείς. Για να ξεχωρίσει η Ελλάδα πρέπει να αναθεωρήσει την αναπτυξιακή κουλτούρα του τουρισμού – αναμειγνύοντας την αρχαία κληρονομιά με σύγχρονα στοιχεία, αναδεικνύοντας με αυτόν τον τρόπο τη μοναδικότητά της».
Ο Στιβ Βρανάκης, ο οποίος προ ημερών ανέλαβε επικεφαλής δημιουργικού (Chief Creative Officer) στην προεδρία της κυβέρνησης, ως ειδικός σύμβουλος του πρωθυπουργού με απόφαση του ίδιου του Κυριάκου Μητσοτάκη, έχοντας εργαστεί σε ψηφιακές, σχεδιαστικές και διαφημιστικές εταιρείες σε όλο τον κόσμο και έχοντας βοηθήσει στη δημιουργία ενός από τα κορυφαία στούντιο ψηφιακής τεχνολογίας, το Google Creative Lab, εστίασε στη σύζευξη τεχνολογίας και δημιουργικότητας. Επισήμανε μεταξύ άλλων ότι «η κρίση που πέρασε η χώρα μας ήταν μεγάλης διάρκειας και πρέπει να δημιουργήσουμε νέα δεδομένα για την επιστροφή των Ελλήνων που έφυγαν στο εξωτερικό. Ξοδεύουμε τόσα χρήματα για να εκπαιδεύσουμε τα παιδιά μας μόνο και μόνο για να τα βοηθήσουμε να φύγουν εκτός Ελλάδας και να πιάσουν δουλειές σε μεγάλους οργανισμούς του εξωτερικού, ενώ στην πραγματικότητα ζούμε σε μια χώρα που έχει όλα τα εχέγγυα για να δημιουργήσει ευκαιρίες για νέους ανθρώπους. Θέλω να προτρέψω και άλλους ανθρώπους να γυρίσουν στην Ελλάδα, ακολουθώντας το παράδειγμά μου, για να δουν τις νέες ευκαιρίες που παρουσιάζονται».
Σχετικά Νέα
-
ΑΑΔΕ: Έναρξη λειτουργίας νέων υπηρεσιών σε Αττική και Θεσσαλονίκη
Με αποφάσεις του Διοικητή της ΑΑΔΕ, Γιώργου Πιτσιλή, καθορίζεται η έναρξη λειτουργίας των Κέντρων.
-
ΤτΕ: Μειώθηκαν 1 δισ. ευρώ οι καταθέσεις τον Φεβρουάριο
Oι καταθέσεις του ιδιωτικού τομέα μειώθηκαν κατά 1.068 εκατ. ευρώ, τον Φεβρουάριο του 2024,.
-
ΔΥΠΑ: Μέχρι 5 Απριλίου οι αιτήσεις για το «Πρόγραμμα απασχόλησης με έμφαση στην πράσινη οικονομία και τις γυναίκες»
Την Παρασκευή 5 Απριλίου, λήγει η προθεσμία υποβολής αιτήσεων χρηματοδότησης για το «Πρόγραμμα επιχορήγησης.
-
Τι δείχνει έρευνα του ΙΕΛΚΑ για την πορεία των τιμών στα σούπερ μάρκετ τον Φεβρουάριο
Στο πλαίσιο στοχευμένης έρευνας του Ινστιτούτου Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών (ΙΕΛΚΑ) αποκλειστικά στο κανάλι.