

Η Ford ανακοίνωσε ότι συνεχίζει να επενδύει σε ένα εξηλεκτρισμένο μέλλον για τις εγκαταστάσεις της στη Βαλένθια της Ισπανίας τόσο με το νέο υβριδικό κινητήρα 2.5L Duratec που θα κατασκευάζεται εκεί από τα τέλη του 2022, όσο και με την αύξηση της δυναμικότητας στη γραμμή συναρμολόγησης μπαταριών.
Από τα τέλη του 2022, το εργοστάσιο κινητήρων της Βαλένθια θα κατασκευάζει τον υβριδικό κινητήρα 2.5L Duratec για την Ευρώπη, ο οποίος χρησιμοποιείται στο Kuga PHEV και στις υβριδικές εκδόσεις των μοντέλων Kuga, Galaxy και S-MAX. Αυτή τη στιγμή ο κινητήρας κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της Ford στο Chihuahua του Μεξικού.
Η Ford επιβεβαίωσε επίσης μία πρόσθετη επένδυση ύψους 5,2 εκατομμυρίων ευρώ για την υποστήριξη της αύξησης της δυναμικότητας της γραμμής συναρμολόγησης μπαταριών στη Βαλένθια μετά από μία αρχική επένδυση 24 εκατομμυρίων ευρώ τον Ιανουάριο του 2020. Η εγκατάσταση ξεκίνησε τη λειτουργία της πέρσι το Σεπτέμβριο. Η πρόσθετη δυναμικότητα είναι απαραίτητη προκειμένου να υποστηριχτεί η αυξημένη ζήτηση για την παραγωγή υφιστάμενων και μελλοντικών ηλεκτροκίνητων μοντέλων.
Μέχρι τα μέσα του 2026, το 100% της γκάμας των επιβατικών οχημάτων της Ford θα έχουν τη δυνατότητα κίνησης με μηδενικές εκπομπές, είτε με τη μορφή αμιγώς ηλεκτρικών ή plug-in υβριδικών μοντέλων, εν όψει της μετάβασης της εταιρείας σε πλήρη εξηλεκτρισμό μέχρι το 2030.
Σχετικά Νέα
Ο όμιλος Volkswagen μιλά για πιθανή μετεγκατάσταση μέρους της παραγωγής της Audi στις ΗΠΑ
Ο όμιλος Volkswagen θα μπορούσε να μετεγκαταστήσει μέρος της παραγωγής της μάρκας Audi στις.
Στο σφυρί 4άστερο ξενοδοχείο στο Γύθειο
Το πολυτελές ξενοδοχείο του Γυθείου “Las Hotel & Spa”, αναμένεται να βγει σύντομα στο.
ΗΠΑ: Επιβάλλουν τέλη για τα κινεζικής κατασκευής πλοία στα αμερικανικά λιμάνια
Οι ΗΠΑ αποκάλυψαν πως σχεδιάζουν να επιβάλουν λιμενικά τέλη στα κινεζικά πλοία σε μια.
BofA: Το μεγάλο rotation συνεχίζεται – Ελπίζουν για Ευρώπη ακόμη οι επενδυτές
Οι προσδοκίες για την παγκόσμια ανάπτυξη υποχωρούν σε ιστορικά χαμηλά, αλλά οι ελπίδες για.