

H εταιρεία πειραματίζεται με την προσθήκη περισσότερων επιλογών ώστε ο χρήστης να οργανώνει καλύτερα αυτά που του εμφανίζονται.
Όπως αναφέρει το Techgear.gr, η “ανακάλυψη” έγινε για μια ακόμη φορά από τη γνωστή αναλύτρια – developer κ. Jane Manchun Wong, η οποία εντόπισε στον κώδικα της εφαρμογής Facebook για συσκευές Android ενδείξεις διαχωρισμού του News Feed σε τρεις καρτέλες: Relevant, Recent και Seen.
Λίγο αργότερα, η Facebook επιβεβαίωσε στην ιστοσελίδα TechCrunch ότι όντως πραγματοποιεί δοκιμές εσωτερικά και εξετάζει το ενδεχόμενο να ανοίξει το δοκιμαστικό στάδιο και σε μικρές ομάδες χρηστών.
Σχετικά Νέα
Ανέκαμψε ο χρυσός μετά την κατρακύλα της Δευτέρας
Ενισχύθηκαν την Τρίτη οι τιμές του χρυσού, με τους επενδυτές να επιστρέφουν στο πολύτιμο.
Το στοίχημα των επενδυτών στη Wall Street μετά το deal ΗΠΑ – Κίνας
Με ένα… ξέφρενο πάρτι υποδέχθηκαν οι παγκόσμιες αγορές το νέο μορατόριουμ 90 ημερών στους.
Με θετικό πρόσημο οι ευρωαγορές για τέταρτη μέρα σερί
Σε θετικό έδαφος τερμάτισαν οι ευρωαγορές, στην πλειοψηφία τους, διατηρώντας το κλίμα αισιοδοξίας μετά.
Τσάνταλης: Μαζικό σφυρί για την ιστορική οινοποιία
Ένα μαζικό σφυρί εις βάρος της ιστορικής οινοποιίας Τσάνταλη αναρτήθηκε σήμερα στην πλατφόρμα των.