

H εταιρεία πειραματίζεται με την προσθήκη περισσότερων επιλογών ώστε ο χρήστης να οργανώνει καλύτερα αυτά που του εμφανίζονται.
Όπως αναφέρει το Techgear.gr, η “ανακάλυψη” έγινε για μια ακόμη φορά από τη γνωστή αναλύτρια – developer κ. Jane Manchun Wong, η οποία εντόπισε στον κώδικα της εφαρμογής Facebook για συσκευές Android ενδείξεις διαχωρισμού του News Feed σε τρεις καρτέλες: Relevant, Recent και Seen.
Λίγο αργότερα, η Facebook επιβεβαίωσε στην ιστοσελίδα TechCrunch ότι όντως πραγματοποιεί δοκιμές εσωτερικά και εξετάζει το ενδεχόμενο να ανοίξει το δοκιμαστικό στάδιο και σε μικρές ομάδες χρηστών.
Σχετικά Νέα
COSMOTE TELEKOM: Νέα εποχή δυνατοτήτων με διεθνές αποτύπωμα
Σε ένα περιβάλλον που χαρακτηρίζεται από διαρκείς μεταβολές, ενίσχυση του ανταγωνισμού και επιταχυνόμενη ψηφιακοποίηση,.
Επιχειρηματικό Φόρουμ Ελλάδας – Τουρκίας: «Οραματιζόμαστε ένα κοινό επιχειρηματικό μέλλον»
Μιλώντας στο Επιχειρηματικό Φόρουμ Ελλάδας – Τουρκίας, που διεξήχθη σήμερα, 9 Μαΐου, στην Κωνσταντινούπολη,.
Άνω του 3% τα κέρδη του αργού στην εβδομάδα
Πάνω από 1% αυξήθηκαν οι τιμές του πετρελαίου καθώς η εμπορική συμφωνία των ΗΠΑ.
Wall Street: Πτώση με φόντο τις εμπορικές συνομιλίες ΗΠΑ – Κίνας
Πτωτικά κινούνται οι βασικοί δείκτες στο χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης την Παρασκευή, καθώς οι.