Η καμπάνια ζητά από τους χρήστες να μην ανοίξουν τόσο το Facebook, όσο και το Messenger, το WhatsApp και το Instagram, εταιρίες που έχουν εξαγορασθεί από τον τεχνολογικό κολοσσό, για μία ολόκληρη μέρα.
Η Laura Ullman, εκπρόσωπος της καμπάνιας, τόνισε πως υπάρχει ιδιαίτερη ανησυχία για την ιδιωτικότητα των χρηστών. «Θέλουμε να διοργανώσουμε κάποιες δράσεις στις οποίες πολύς κόσμος μπορεί να εκφράσει την αγάπη του για το Facebook αλλά να δείξει πως θέλει βελτιώσεις. Με το να μην γίνει χρήση της πλατφόρμας του για μία μέρα στέλνουμε ένα ηχηρό μήνυμα ότι θέλουμε βελτιώσεις», είπε, σύμφωνα με τον Guardian.
«Επιλέξαμε την ημέρα γιατί θέλουμε να δείξουμε στον Ζάκερμπεργκ και την κυβέρνηση των ΗΠΑ πως θέλουμε αλλαγή», συμπλήρωσε. «Είναι ευθύνη του Facebook να διαχειρίζεται την πλατφόρμα του, αλλά είναι επίσης ευθύνη της κυβέρνησης να διαβεβαιώνει πως οι επιχειρήσεις προστατεύουν τα δεδομένα (των χρηστών)».
Ορισμένοι χρήστες εξέφρασαν την πρόθεσή τους να διαγράψουν τον λογαριασμό τους στο δημοφιλές μέσο κοινωνικής δικτύωσης, αλλά η Ullman τόνισε πως αυτό είναι προσωπική υπόθεση καθώς είναι πολλοί αυτοί που αρέσκονται ακόμη στη χρήση του.
«Ιδιώτες δεν πρέπει να υποχρεώνονται να προσέχουν τους λογαριασμούς τους, όταν το πρόβλημα προκύπτει στο σύστημα».
Ο κόσμος μπορεί να συμμετάσχει στο #faceblock είτε στέλνοντας μηνύματα στον ίδιο τον Ζάκερμπεργκ, είτε με το να συμμετέχει ενεργά στη σελίδα που έχει δημιουργήσει η καμπάνια στο μέσο κοινωνικής δικτύωσης.