

Ανοιξε, η ειδική γραμμή εξυπηρέτησης πολιτών (helpdesk) για το πρόγραμμα «Εξοικονομώ-Αυτονομώ», με στόχο την καλύτερη ενημέρωση προετοιμασία των ενδιαφερόμενων, σε συνέχεια και της προδημοσίευσης των βασικών σημείων του Οδηγού του προγράμματος την προηγούμενη εβδομάδα.
Όπως ανακοίνωσε το υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να απευθύνονται στο τηλέφωνο 210 6241829 (20 γραμμές), το οποίο θα λειτουργεί καθημερινά -εργάσιμες ημέρες- από τις 7.00 το πρωί έως τις 9.00 το βράδυ.
Σημειώνεται ότι το helpdesk ξεκινά νωρίτερα και είναι πιο διευρυμένο σε σχέση με τους προηγούμενους κύκλους του «Εξοικονομώ», ώστε να ανταποκρίνεται στο αυξημένο μέγεθος του προγράμματος και να καλύπτει τις ανάγκες πληροφόρησης για τις αλλαγές που προβλέπονται.
Η τηλεφωνική εξυπηρέτηση θα καλύπτει όχι μόνο τα «βασικά» ερωτήματα (ποιοι είναι δικαιούχοι, οδηγίες για την υποβολή της αίτησης κ.λπ.) αλλά και εξειδικευμένα θέματα για τις επιλέξιμες παρεμβάσεις, τη χρήση της πλατφόρμας κ.ά. στα οποία θα απαντούν μηχανικοί και εξειδικευμένοι τεχνικοί σύμβουλοι.
Επίσης, οι ενδιαφερόμενοι θα μπορούν να υποβάλλουν ερωτήσεις μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στη διεύθυνση [email protected]
Υπενθυμίζεται ότι η πλατφόρμα υποβολής αιτήσεων για το «Εξοικονομώ-Αυτονομώ» θα ανοίξει στις 30 Νοεμβρίου 2020.
Σχετικά Νέα
-
Wall Street: Κλείσιμο με σημαντική πτώση
Σε νέο sell-off «παραδόθηκε», τη Δευτέρα, το χρηματιστήριο της Wall Street, στη σκιά της.
ΑΑΔΕ: Σε ποιους κλάδους απλώνεται το “ψηφιακό μάτι” της – Οι επιχειρήσεις που μπαίνουν στο μικροσκόπιο
Σε χώρους δεξιώσεων και πάσης φύσεως κοινωνικές εκδηλώσεις, όπως είναι τα εταιρικά πάρτι ή.
Πληρωμή με IRIS: Τι αλλάζει στις επιχειρήσεις και από πότε
Από την 1η Νοεμβρίου κάθε επιχείρηση θα πρέπει να έχει προσαρμόσει τα POS της.
«Καθ’ οδόν» 2 νομοσχέδια για την αξιοποίηση των ακινήτων του Δημοσίου – Τι αλλάζει σε σχολάζουσες κληρονομιές, και δωρεές
Η άρση των γραφειοκρατικών εμποδίων και η απλοποίηση των διαδικασιών για την αποτελεσματική αξιοποίηση.