Site icon The Indicator

Εθνική Τράπεζα: Eυέλικτες ψηφιακές υπηρεσίες για επιχειρήσεις

Το νέο περιβάλλον που διαμορφώνεται κατά την επανεκκίνηση της οικονομίας, αποδεικνύει αυτό που γνωρίζαμε, ότι η εξοικονόμηση χρόνου, η γρήγορη και ασφαλής πρόσβαση σε ψηφιακές υπηρεσίες, καθώς και η διευκόλυνση στη διενέργεια τραπεζικών συναλλαγών, αποτελούν στοιχεία που έχει ανάγκη κάθε επιχειρηματίας και ελεύθερος επαγγελματίας.

Σε αυτό το πλαίσιο, η ασφαλής ηλεκτρονική τραπεζική είναι το πλέον απαραίτητο εργαλείο για την ενίσχυση της επιχειρηματικής δραστηριότητας και την επιτάχυνση της οικονομικής ανάπτυξης.

Σήμερα, η Εθνική Τράπεζα παρουσιάζει μία ολοκληρωμένη ψηφιακή πρόταση για τις επιχειρήσεις, με νέες λειτουργικότητες, και αναβαθμισμένη, γρήγορη και εύκολη εμπειρία εξυπηρέτησης για τους εταιρικούς πελάτες.

Με το ανανεωμένο Internet & Mobile Banking της Εθνικής Τράπεζας οι επιχειρήσεις μπορούν να κάνουν τις συναλλαγές τους με:

– Ταχύτητα, ασφάλεια και αμεσότητα κατά την πραγματοποίηση των συναλλαγών

– Ευελιξία και έλεγχο: πρόσβαση σε ενημέρωση, συναλλαγές και διαχείριση τραπεζικών προϊόντων 24 ώρες το 24ωρο από οποιοδήποτε σημείο

Οι νέες δυνατότητες μέσα από το Internet Banking της Εθνικής Τράπεζας για Επιχειρήσεις περιλαμβάνουν:

1.  Online αποπληρωμή επιχειρηματικών δανείων με μία μόνο συναλλαγή και συγκεντρωτική παρακολούθηση των οφειλών

2. Online υποβολή αιτήματος εκταμίευσης δανείου εντός των εγκεκριμένων ορίων της ίδιας ημέρας ή στο χρόνο που ορίζει η επιχείρηση

3. Online αίτημα ανανέωσης ή τροποποίησης νομιμοποιητικών εγγράφων με ηλεκτρονική επισύναψη των δικαιολογητικών

4. Online διαχείριση εταιρικών χρηστών οι οποίοι θα έχουν δικαίωμα καθορισμού τόσο των νέων χρηστών της εταιρίας, όσο και των ορίων συναλλαγών, εγκρίσεων καθώς και προσβάσεών τους σε προϊόντα και υπηρεσίες.

5. Online αιτήσεις με την αποστολή υπογεγραμμένων συμβατικών εγγράφων και ενημέρωση του εταιρικού τους προφίλ

6. Σύνδεση και εναλλαγή μεταξύ χρηστών των επιχειρήσεων του ίδιου ομίλου χωρίς να απαιτείται κάθε φορά η εισαγωγή ονόματος χρήστη και κωδικού πρόσβασης

7. Mobile Customer Onboarding για όλες τις ατομικές επιχειρήσεις και τους ελεύθερους επαγγελματίες που είναι κάτοχοι χρεωστικής κάρτας της τράπεζας (Debit Business card) και επιθυμούν να αποκτήσουν από το κινητό τους κωδικούς πρόσβασης για το digital banking της Εθνικής Τράπεζας.

Παράλληλα με τις νέες δυνατότητες του Internet Banking, η Εθνική Τράπεζα συνεχίζει να σχεδιάζει νέες, χρήσιμες υπηρεσίες για τη διευκόλυνση των επιχειρήσεων.  Μεταξύ αυτών, η online ενεργοποίηση λύσεων e-commerce, οι ψηφιακές υπογραφές, η παρακολούθηση εμβασμάτων εξωτερικού σε πραγματικό χρόνο, η παροχή αναβαθμισμένου συστήματος ειδοποίησης συναλλαγών, η δυνατότητα digital onboarding για επιχειρήσεις και η διαμόρφωση ενός πλήρως λειτουργικού Mobile Banking App για επιχειρήσεις.

Η πρωτοποριακή ηλεκτρονική τραπεζική και οι σύγχρονες ολοκληρωμένες εφαρμογές που προσφέρει η Εθνική Τράπεζα για τις επιχειρήσεις κάθε κλάδου και μεγέθους συμβάλλουν στην:

(α) ενίσχυση της οικονομίας με την ανάπτυξη ενός νέου ψηφιακού κλάδου και την προσέλκυση ξένων επενδύσεων

(β) βελτίωση της λειτουργίας και απόδοσης των μικρών και μικρομεσαίων επιχειρήσεων και

(γ) ενίσχυση της απασχόλησης, μέσα από τη δραστηριοποίηση καινοτόμων start-ups και την προσέλκυση τμημάτων έρευνας και ανάπτυξης FinTech του εξωτερικού στην Ελλάδα

Η πρόσβαση στις υπηρεσίες Internet & Mobile Banking διατίθεται δωρεάν στις επιχειρήσεις και επαγγελματίες που είναι πελάτες της Εθνικής Τράπεζας. H υπηρεσία Internet Banking είναι διαθέσιμη μέσω της ιστοσελίδας www.nbg.gr και η εφαρμογή NBG Mobile Banking είναι διαθέσιμη στα ηλεκτρονικά καταστήματα google Play Store και App Store.

Exit mobile version