

Η έρευνα πραγματοποιήθηκε με δείγμα 1.000 καταναλωτές, από τις 9 έως 11 Νοεμβρίου 2022 και αφορούσε, ανάμεσα σε άλλα θέματα, και την αντιλαμβανόμενη επίδραση των ανατιμήσεων, του πολέμου στην Ουκρανία και της πανδημίας COVID-19, στις καταναλωτικές συνήθειες στην Ελλάδα.
Ξεκάθαρη είναι, σύμφωνα με την έρευνα, μία τάση των καταναλωτών για εξοικονόμηση χρημάτων όσον αφορά τις αγορές βασικών αγαθών και υπηρεσιών και δευτερευόντως διαχείρισης χρημάτων.
Συγκεκριμένα, το 80% του κοινού δηλώνει ότι έχει ακυρώσει δαπάνες διασκέδασης όπως είναι η εστίαση, οι διακοπές, τα ταξίδια κ.ά. Ποσοστό 66% δηλώνει ότι έχει μειώσει την κατανάλωση ρεύματος, ενώ 62% του κοινού δηλώνει ότι έχει αναβάλει εργασίες συντήρησης και επισκευής, π.χ. στο σπίτι ή στο αυτοκίνητο.
Το 55% δηλώνει ότι έχει μειώσει συνολικά τις αγορές σε είδη τροφίμων και είδη παντοπωλείου. Το 25% δηλώνει ότι έχει χρησιμοποιήσει χρήματα από τις αποταμιεύσεις του προκειμένου να καλύψει τις αγορές του. Το 20% έχει αναβάλει την πληρωμή λογαριασμών ή έχει προχωρήσει σε στάση πληρωμής των υποχρεώσεών του.
Ποσοστό 15% δηλώνει ότι έχει αυξήσει τον χρόνο εργασίας ή έχει βρει δεύτερη εργασία προκειμένου να αυξήσει το εισόδημά του, ενώ το 10% έχει αυξήσει τη χρήση πιστωτικών καρτών για να καλύψει τις αγορές του. Μόλις 9% του κοινού δηλώνουν ότι δεν έχουν λάβει απολύτως κανένα μέτρο για την αντιμετώπιση των πληθωριστικών πιέσεων.
Σχετικά Νέα
Νέα μέτρα στήριξης ανακοινώνει η κυβέρνηση
Μέτρα στήριξης που θα ευνοούν κατά κύριο λόγο τη μεσαία τάξη, θα ανοικοινώσει σήμερα.
Το Σάββατο το πρωί η κηδεία του πάπα Φραγκίσκου
Το Σάββατο, στις 10 το πρωί ώρα Ιταλίας (11:00 ώρα Ελλάδας), θα τελεσθεί η.
Φορολογικές δηλώσεις: Την Παρασκευή η αυτόματη υποβολή των προσυμπληρωμένων
Χρονικό περιθώριο, έως το τέλος του μήνα έχουν περίπου 2,5 εκατ. φορολογούμενοι, που κατά.
Δέκα ορόσημα των 100 πρώτων ημερών της θητείας Τραμπ
Μετά την επιστροφή του στον Λευκό Οίκο την 20ή Ιανουαρίου, ο Ντόναλντ Τραμπ ανέτρεψε.