

H Marks & Spencer προχώρησε σε επενδύσεις στο κομμάτι της τεχνολογίας ψηφιακής προσαρμογής (fitting), με στόχο να περιορίσει τις επιστροφές ρούχων και να ενδυναμώσει τις πωλήσεις της.
Πιο συγκεκριμένα, όπως μεταδίδει το businessnews.gr, η M&S απέκτησε μερίδιο στην Texel, μια νεοφυή επιχείρηση που δημιουργεί ψηφιακά άβαταρ για τους καταναλωτές, χρησιμοποιώντας την τεχνολογία 3D. Μέσω της τεχνολογίας αυτής, οι καταναλωτές έχουν τη δυνατότητα επιλογής των ρούχων που ταιριάζουν στο σωματότυπό τους και το μέγεθός τους.
Σχετικά Νέα
Χρυσός: Κέρδη άνω του 5% στην εβδομάδα – Σε υψηλό διετίας η πλατίνα
Κέρδη άνω του 2% κατέγραφε ο χρυσός την Παρασκευή, με το πολύτιμο μέταλλο να.
Wall Street: Οι απειλές Τραμπ για 50% δασμούς στην ΕΕ «κοκκίνησαν» τους δείκτες
Με πτώση έκλεισαν οι ευρωπαϊκές αγορές, όπως και η Wall Street κινείται στα «κόκκινα».
ΔΕΗ: Στο 6,39% το ποσοστό ιδίων μετοχών
Η Δημόσια Επιχείρηση Ηλεκτρισμού Α.Ε. («ΔΕΗΔΕΗ -1,87%»), ανακοινώνει ότι, στο πλαίσιο του προγράμματος επαναγοράς.
Μειώνονται οι αποδόσεις των ευρωπαϊκών κρατικών ομολόγων μετά την απειλή Τραμπ για δασμούς 50%
Τα ευρωπαϊκά ομόλογα σημείωναν άνοδο (πτώση της απόδοσής τους) μετά την απειλή του προέδρου.