Επέκταση δραστηριοτήτων για την Audiovisual που μετονομάζεται σε AVE

Νέα σελίδα για την Audiovisual, μία από τις πιο γνωστές εταιρείες στο χώρο της ψυχαγωγίας και της διανομής προϊόντων τεχνολογίας, η οποία μετονομάζεται πλέον σε AVE και επεκτείνει τις δραστηριότητες της με στόχο έναν κύκλο εργασιών της τάξεως των 200 εκατ. ευρώ μέσα στην επόμενη πενταετία.

Όπως αναφέρθηκε κατά τη χθεσινή (24/1) παρουσίαση του νέου πενταετούς επενδυτικού πλάνου, ο όμιλος θα επιδιώξει να αξιοποιήσει τις ευκαιρίες που προκύπτουν από τη βελτίωση του μακροοικονομικού περιβάλλοντος αλλά και τις τεχνολογικές εξελίξεις. Ο όμιλος προχώρησε το 2019 σε μία σειρά από κινήσεις που περιελάμβαναν την αναδιάρθρωση των θυγατρικών εταιρειών, επενδύσεις σε υποδομές και στην αλλαγή διαδικασιών, αλλά και σε μία σημαντική εξαγορά, αυτή της Kristelkom, η οποία μέσω των θυγατρικών της Globalsat και Teleunicom, έχει σημαντική παρουσία στο χώρο της διανομής προϊόντων τεχνολογίας.

Το 2019 έκλεισε με τον κύκλο εργασιών να ανέρχεται σε περίπου 101 εκατ. ευρώ, όπως αναφέρθηκε, λόγω κυρίως της μερικής ενοποίησης των αποτελεσμάτων της Kristelkom. Αν είχε γίνει πλήρης ενοποίηση (σ.σ. η εξαγορά πραγματοποιήθηκε μέσα στο καλοκαίρι του 2019) ο κύκλος εργασιών θα έφθανε περίπου στα 140 εκατ. ευρώ.

Ο στόχος είναι ο κύκλος εργασιών να φθάσει στα 200 εκατ. ευρώ μέχρι το 2024, ενώ το πλάνο προβλέπει ότι το 2022 η AVE θα παρουσιάσει θετικό πρόσημο και στα κέρδη προ φόρων. Στα πλάνα δείχνει να είναι και η ενίσχυση της ρευστότητας της μετοχής μέσω πιθανότατα placements από τον βασικό μέτοχο που είναι η οικογένεια Βαρδινογιάννη.

Η Kristelkom, στην οποία η AVE ελέγχει το 50,1%, θα αποτελέσει τον βασικό πυλώνα των δραστηριοτήτων του ομίλου και αναμένεται να είναι η βασική πηγή για την αύξηση του κύκλου εργασιών τα επόμενα χρόνια. Μέσω των Globalsat και Teleunicom, η εταιρεία, η οποία έχει έντονη δραστηριότητα σε Ελλάδα και Κύπρο έχει συνεργασία με κατασκευαστές όπως είναι η Samsung, η Huawei και η Lenovo, ενώ ξεκινά σύντομα και τη διάθεση των smartphones της Motorola στην κυπριακή αγορά. Στα πλάνα είναι ακόμη και η εξαγορά εταιρειών που κινούνται στο χώρο των υπηρεσιών με το ενδιαφέρον, όπως ανέφερε ο εντεταλμένος σύμβουλος Θωμάς Ρούμπας, να είναι στον τομέα της επισκευής συσκευών (service). Επίσης, εκτιμάται ότι υπάρχουν σημαντικά περιθώρια από την πρόσφατη δραστηριοποίηση στο χώρο των συσκεών IoT (Internet of Things), ενώ στα σχέδια είναι και η επέκταση στην αγορά της φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων.

Επιπλέον, η Kristelkom έχει επεκταθεί και στο χώρο της πληροφορικής καθώς ελέγχει την εταιρεία Anadisis, η οποία διαθέτει μία εφαρμογή λογισμικού που δίνει τη δυνατότητα προβλέψεων για στοιχηματικές εταιρείες με τη χρήση ειδικών αλγορίθμων.

Εκτός της Kristlekom, στον όμιλο της AVE περιλαμβάνονται 3 ακόμη θυγατρικές αλλά και δύο επιχειρηματικές μονάδες, για τις οποίες εκτιμάται ότι υπάρχουν σημαντικές ευκαιρίες ανάπτυξης τα επόμενα χρόνια.

Συγκεκριμένα, στην μητρική εταιρεία του ομίλου υπάρχουν δύο επιχειρηματικές μονάδες. Η πρώτη είναι το γνωστό θεματικό πάρκο ψυχαγωγίας Allou Fun Park, για το οποίο υπάρχουν πλάνα για την ενίσχυση των εσόδων μέσα από την επέκταση των δραστηριοτήτων σε τομείς όπως είναι οι εταιρικές εκδηλώσεις αλλά και η προσέλκυση τουριστών και μεγαλύτερης ηλικίας επισκεπτών.

Η δεύτερη επιχειρηματική μονάδα είναι η IGE, η οποία δραστηριοποιείται με αρκετή επιτυχία στην ταχέως αναπτυσσόμενη αγορά του gaming. Η IGE είναι γνωστή για τη διανομή αλλά και την παραγωγή video games, αλλά δείχνει να εισέρχεται και σε εκείνη του hardware με μία από τις πρώτες κινήσεις να είναι η ανάληψη της διανομής των υπολογιστών VAIO. Σημειώνεται ότι το brand VAIO, το οποίο είχε γίνει γνωστό από τη Sony, έχει πουληθεί σε ιαπωνική εταιρεία και πλέον οι υπολογιστές με το συγκεκριμένο εμπορικό σήμα, που απευθύνονται κατά κύριο λόγο σε gamers, διατίθενται και στην ευρωπαϊκή αγορά. Η πρώτη αλυσίδα που διαθέτει τους υπολογιστές VAIO είναι το Πλαίσιο, ενώ στα σχέδια της AVE είναι να αναλάβει και τη διανομή και για άλλες, γειτονικές χώρες.

Όσον αφορά στις υπόλοιπες θυγατρικές, η πιο γνωστή είναι η Odeon Entertainment, για την οποία ο στόχος, επίσης, είναι η ενίσχυση των εσόδων κυρίως μέσω της αύξηση του μέσου όρου δαπάνης των επισκεπτών στις κινηματογραφικές αίθουσες της εταιρείας.

Επίσης, υπάρχει και η Officemart, η οποία δραστηριοποιείται στο χώρο της πώλησης προϊόντων (κυρίως αναλωσίμων) σε επιχειρήσεις και γραφεία. Η Officemart ξεκίνησε πρόσφατα τη δραστηριοποίηση της και στο χώρο των υπηρεσιών managed print services (MPS) έχοντας αρχικά συμφωνία με την Kyocera αν και υπάρχουν συζητήσεις με τις Xerox και ΗΡ, όπως αναφέρθηκε κατά τη διάρκεια της παρουσίασης. Στα πλάνα της Officemart είναι και η δημιουργία ενός ηλεκτρονικού καταστήματος για την πώληση προϊόντων απευθείας σε καταναλωτές.

Τέλος, στον όμιλο περιλαμβάνεται και η Power Media Productions που δραστηριοποιείται στο χώρο των υπηρεσιών μετά την παραγωγή ήχου και εικόνος (μεταγλώττιση, υποτιτλισμοί, κ.ά.) και για την οποία εκτιμάται ότι υπάρχουν ευκαιρίες για περαιτέρω ενίσχυση των εσόδων.

Πηγή: Cnn.gr

Σχετικά Νέα