

Η Επιτροπή Ανταγωνισμού, στo πλαίσιο της κατ’ άρθρο 40 του ν. 3959/2011 κλαδικής έρευνας για το ηλεκτρονικό εμπόριο που διεξάγει, καλεί τους καταναλωτές να συμμετάσχουν στην πανελλαδική δημοσκόπηση που διενεργεί.
Μέσω ηλεκτρονικού ερωτηματολογίου, οι καταναλωτές μπορούν να γίνουν αρωγοί στην προσπάθεια της Επιτροπής Ανταγωνισμού:
-να αποτυπώσει τη διείσδυση του ηλεκτρονικού εμπορίου πριν αλλά και μετά την πανδημία του κορωνοϊού,
-να περιγράψει τις ανταγωνιστικές συνθήκες που επικρατούν στο ψηφιακό περιβάλλον,
-να αναδείξει επιμέρους ζητήματα που αφορούν στη χρήση του ηλεκτρονικού εμπορίου από τους καταναλωτές και
-να εντοπίσει τυχόν πρακτικές που δύνανται να βλάψουν την ευημερία τους.
Το ερωτηματολόγιο σχεδιάστηκε από τη ΣΤ’ Διεύθυνση της Γενικής Διεύθυνσης Ανταγωνισμού και η επεξεργασία των απαντήσεων θα πραγματοποιηθεί με την επιστημονική υποστήριξη του Εργαστήριου Ηλεκτρονικού Εμπορίου και Ηλεκτρονικού Επιχειρείν – ELTRUN του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών.
Η Επιτροπή σημειώνει ότι όλες οι συμμετοχές είναι ανώνυμες και θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τους σκοπούς της κλαδικής έρευνας.
Η έρευνα είναι διαθέσιμη εδώ
Σχετικά Νέα
Τα 4Π του Marketing όπως δεν στα έχει πει κανείς
Όταν αναφερόμαστε στα 4Π του marketing (Προϊόν, Τιμή, Διανομή, Προώθηση), όλοι κατανοούμε τη θεωρητική.
Άλμα 2% το αργό
Με ισχυρά κέρδη ολοκλήρωσε τις συναλλαγές της Τρίτης το πετρέλαιο, αντλώντας ώθηση από το.
Wall Street: Άνοδος λόγω θετικών αποτελεσμάτων τριμήνου και Μπέσεντ
Ανοδικά κινούνται οι μετοχές την Τρίτη στο χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης, διακόπτοντας έτσι το.
Θετικά αντέδρασαν τα ελληνικά ομόλογα στην αναβάθμιση από την S&P
Περιορισμένο θετικό αντίκτυπο στην εγχώρια αγορά ομολόγων είχε η αναβάθμιση της πιστοληπτικής ικανότητας της.