Δράσεις δημοσίων σχέσεων σε τέσσερις γερμανικές πόλεις υλοποίησε στις αρχές Ιουνίου η Υπηρεσία ΕΟΤ Γερμανίας, στο πλαίσιο της εθνικής τουριστικής στρατηγικής για προώθηση του city break τουρισμού στην Ελλάδα, επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου και τουρισμό 365 ημέρες το χρόνο.
Συγκεκριμένα, την Κυριακή 2 Ιουνίου έλαβε μέρος με ειδικό περίπτερο σε εκδήλωση του αεροδρομίου του Ντίσελντορφ με θέμα «DUS Destination Day», η οποία διοργανώθηκε σε συνεργασία με τα τουριστικά γραφεία που εδρεύουν σε αυτό και με προσκεκλημένους το επιβατικό κοινό-τουρίστες. Στη διάρκεια της εκδήλωσης, η εκπρόσωπος της Υπηρεσίας, Αρετή Πρίνου, παρουσίασε την Ελλάδα ως προορισμό διακοπών για όλες τις εποχές του έτους, καθώς και την Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη ως city break προορισμούς, που ταυτόχρονα προσφέρουν τη δυνατότητα γνωριμίας του επισκέπτη με την ευρύτερη περιοχή της Αττικής και της Κεντρικής Μακεδονίας, αντίστοιχα.
Επίσης, η Υπηρεσία ΕΟΤ Γερμανίας συμμετείχε σε τρεις ενημερωτικές εκδηλώσεις στο Βερολίνο, στην Ερφούρτη και στην Λειψία, που διοργάνωσε ο γερμανικός Τ.Ο LMX Touristik για ιδιοκτήτες και εκπροσώπους συνεργαζόμενων τουριστικών γραφείων στις πόλεις αυτές και στην ευρύτερη περιοχή. Σε επιλεγμένους εξωτερικούς χώρους και σε ατμόσφαιρα beach party, οι περίπου 100 συμμετέχοντες σε κάθε πόλη είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν για τα συγκριτικά πλεονεκτήματα της Αθήνας και της Αττικής ως προορισμού για ολιγοήμερες και όχι μόνο διακοπές και να λάβουν πληροφορίες και προωθητικό υλικό από το ειδικά διαμορφωμένο info desk της Ελλάδας.
Σχετικά Νέα
-
Κατακόρυφη άνοδος περιστατικών απάτης στις συναλλαγές με κάρτες
Την κατακόρυφη αύξηση του πλαστικού χρήματος στην καθημερινότητα των νοικοκυριών και των επιχειρήσεων με.
-
Φορολογικές δηλώσεις 2024: Άνοιξε η πλατφόρμα της ΑΑΔΕ
«Στον αέρα» βρίσκεται η πλατφόρμα της ΑΑΔΕ για την υποβολή των φορολογικών δηλώσεων 9.
-
Πλημμύρες: 4.850 επιχειρήσεις και αγρότες έλαβαν το 50% της προβλεπόμενης κρατικής αρωγής
Το Υπουργείο Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας συνεχίζει με εντατικούς ρυθμούς, σε συνεργασία με.
-
Focus-Bari: 6 στους 10 Έλληνες θεωρούν ότι έχει μειωθεί η αγοραστική τους δύναμη
“Το 62% των Ελλήνων δηλώνει ότι έχει περιοριστεί η αγοραστική του δύναμη λόγω πληθωρισμού,.