Εντυπωσιακό γιοτ σε σχήμα χελώνας: Μπορεί να γίνει η πρώτη πλωτή πόλη

Το 2022, η Lazzarini Design παρουσίασε το Pangeos Terayacht, ένα εκπληκτικό project των 8 δισεκατομμυρίων δολαρίων. Ένα πλωτό όραμα ξεπερνώντας κάθε προηγούμενη θαλαμηγό. Η κατασκευή αυτή, που έχει σχήμα χελώνας, υποτίθεται πως θα έμπαινε σε παραγωγή πέρυσι. Κάτι τέτοιο βέβαια δεν συνέβη ποτέ.

the-pangeos-terayacht-was-supposed-to-be-a-floating-city-but-could-it-be-a-disaster-231393_1

Το διαδίκτυο το λάτρεψε. Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης το αποθέωσαν και γέμισαν γρήγορα με φωτογραφίες του γιότ που είχε το μέγεθος ολόκληρης της ηπείρου. Όλοι ήθελαν να μάθουν περισσότερα. Πόσο μεγάλο είναι; Για πόσο καιρό μπορεί να πλεύσει; Πόσο πολυτελές είναι; Ο σχεδιαστής είχε απάντηση σε κάθε ερώτηση.

Το Pangeos Terayacht είναι εξωφρενικά μεγάλο και με τρελό σχεδιασμό. Φέρει το όνομα μιας εξαφανισμένης ηπείρου, αλλά έχει την όψη μιας μελλοντικής πλωτής πόλης. Αυτό, βέβαια, εφόσον κατασκευαστεί.

the-pangeos-terayacht-was-supposed-to-be-a-floating-city-but-could-it-be-a-disaster_31

Θα έχει μήκος 1.800 πόδια (550 μέτρα) και πλάτος 2.000 πόδια (610 μέτρα) στο πιο πλατύ του σημείο, στα φτερά του ή διαφορετικά πόδια χελώνας. Το ατσάλινο κύτος θα έχει από 30.000 διαμερίσματα, καθιστώντας το ουσιαστικά αβύθιστο. Με χωρητικότητα 60.000 ατόμων!

Το Pangeos Terayacht θα έχει 9 κινητήρες HTS των 16.800 ίππων, οι οποίοι θα του παρέχουν ταχύτητα πλεύσης 5 κόμβων (5,7 mph/9,2 km/h).

the-pangeos-terayacht-was-supposed-to-be-a-floating-city-but-could-it-be-a-disaster_6

Η ιδέα για το πολυτελέστατο γιοτ των 8 δισεκατομμυρίων δολαρίων, που θα ξεπερνάει κάθε προηγούμενο σε μέγεθος, ξεκίνησε να κυκλοφορεί το 2009. Η Lazzarini ήλπιζε ότι ναυπηγεία πολυτελών σκαφών όπως η Oceanco, η Lurssen, η Benetti ή η Heesen θα γοητευόνταν από την ιδέα και θα συμμετείχαν στο project. Εντούτοις, δύο χρόνια μετά την αποκάλυψη του project, η ιδέα παραμένει ακόμα στα χαρτιά και στα σχέδια, χωρίς κάτι παραπάνω.

Τώρα που ο αρχικός ενθουσιασμός έχει κοπάσει, το Pangeos Terayacht δεν φαίνεται πια τόσο σπουδαία ιδέα. Ο Adam Kovacs, ιδιοκτήτης του καναλιού Adam Something στο YouTube, αναλύει σε βάθος το project και αποδεικνύει ότι ήταν μια ολική αποτυχία, μια μηχανική καταστροφή από κάθε πιθανή οπτική γωνία.

the-pangeos-terayacht-was-supposed-to-be-a-floating-city-but-could-it-be-a-disaster_30

Η κατασκευή θα ενσωμάτωνε ένα τεράστιο πλωτό πάρκο, το οποίο θα περιλάμβανε εκατοντάδες τόνους χώματος και βλάστησης, φυτεμένα μέσα στο κύτος του πλοίου, περιτριγυρισμένο από πολυτελείς κατοικίες. Όλα τα CGI και τα σκίτσα παρουσιάζουν το όραμα για το Pangeos.

Επιπλέον, η Lazzarini παρουσίασε ένα σχέδιο του μελλοντικού σκάφους σε σχήμα χελώνας, δίπλα στα ονόματα αρκετών εμπορικών σημάτων από τον κόσμο των γιοτ, μαζί με μια αποποίηση ευθύνης γραμμένη με πολύ μικρά γράμματα:

“Καμία από τις παρακάτω εταιρείες δεν εμπλέκεται ακόμη στο project.”

the-pangeos-terayacht-was-supposed-to-be-a-floating-city-but-could-it-be-a-disaster_29

Η ομάδα είχε όλα τα σχέδια έτοιμα: η διαδικασία κατασκευής περιλάμβανε την εκσκαφή ενός τετραγωνικού χιλιομέτρου θάλασσας, ενός κυκλικού φράγματος και στη συνέχεια την αναμονή για την αποξήρανση της περιφραγμένης περιοχής. Το αρχικό σχέδιο ανέφερε ότι το πλοίο θα κατασκευαζόταν απευθείας στη θάλασσα, όχι στη στεριά, και μετά θα γινόταν η καθέλκυση του στο νερό.

the-pangeos-terayacht-was-supposed-to-be-a-floating-city-but-could-it-be-a-disaster_28

Το σκίτσο δείχνει ότι το στάδιο της κατασκευής θα λάμβανε χώρα στις ακτές της Σαουδικής Αραβίας. Αλλά γνωρίζει η Σαουδική Αραβία γι’ αυτό το σχέδιο; Πιθανότατα όχι. Μόλις ολοκληρωθεί, το πλοίο θα κατευθυνόταν κατευθείαν στην Ερυθρά Θάλασσα και θα έπρεπε είτε να διασχίσει την εξαιρετικά στενή Διώρυγα του Σουέζ είτε να κάνει τον γύρο της Αφρικής.

Ας σας θυμίσουμε ότι η Διώρυγα του Σουέζ έχει πλάτος μόλις 200 μέτρα στο στενότερο σημείο της. Αυτό σημαίνει ότι το “καράβι-χελώνα” δεν υπάρχει περίπτωση να χωρέσει και να περάσει στην Μεσόγειο Θάλασσα και φυσικά, τα “φτερά” του δεν μπορούν να μαζευτούν μιας και φιλοξενούν βίλες με πισίνες, αυτοκίνητα και όλα όσα συνήθως διαθέτει μια πόλη.

the-pangeos-terayacht-was-supposed-to-be-a-floating-city-but-could-it-be-a-disaster_27

Η ιστοσελίδα ισχυριζόταν ότι το μεγα-πλοίο θα έκανε καθέλκυση το 2023. Διανύουμε το 2024 και ούτε καν έχουν ξεκινήσει την κατασκευή του. Οι εικόνες που δείχνουν τη διαδικασία κατασκευής δεν είναι πραγματικές φωτογραφίες αλλά 3d απεικόνηση.

Ο Adam Kovacs επισημαίνει ότι οι γερανοί στη 3d απεικόνηση είναι γερανοί με πλαστικά κουμπιά που μπορούν εύκολα να χειριστούν τα παιδιά για να στριφογυρίσουν τη κατασκευή. Σίγουρα θα τους πάρει αρκετό χρόνο να χτίσουν αυτό το πλοίο των 8 δισεκατομμυρίων δολαρίων χρησιμοποιώντας γερανούς-παιχνίδια.

the-pangeos-terayacht-was-supposed-to-be-a-floating-city-but-could-it-be-a-disaster_24

Επιπλέον, τα CGI δείχνουν δρόμους φτιαγμένους από μπετόν, για να μετακινούνται από το ένα σημείο στο άλλο τα γκόλφ καρτ και τα αυτοκίνητα. Αλλά είναι όντως η καλύτερη ιδέα για ένα πλοίο που υποτίθεται ότι θα επιπλέει και θα αντέχει τα κύματα ακόμη και κατά τη διάρκεια καταιγίδων;

Περιμένετε, υπάρχει και συνέχεια! Οι εικόνες δείχνουν ελικόπτερα στην οροφή της πλωτής πόλης, η οποία υποτίθεται ότι θα φιλοξενήσει 60.000 άτομα. Αυτό είναι όσος κόσμος μπορεί να χωρέσει σε ένα γήπεδο ποδοσφαίρου.

the-pangeos-terayacht-was-supposed-to-be-a-floating-city-but-could-it-be-a-disaster_26

Αλλά οι άνθρωποι στο στάδιο κάθονται ή στέκονται για μερικές ώρες, δεν ζουν εκεί σε πολυτελείς βίλες. Άρα, πώς θα μπορούσαν ποτέ να στριμώξουν τόσο κόσμο στο Pangeos;

Επίσης υπάρχουν ελικόπτερα παρκαρισμένα στην οροφή του πλοίου που μοιάζει με στάδιο. Δεν φαίνεται πουθενά ελικοδρόμιο εκεί πάνω, οπότε απλά ελπίζουμε ότι αυτά τα ελικόπτερα δεν θα κυλιστούν πάνω από τις βίλες όταν η θάλασσα γίνει ταραχώδης. Αντίθετα, υπάρχει ελικοδρόμιο ακριβώς δίπλα σε αυτό που μοιάζει με βίλα.

the-pangeos-terayacht-was-supposed-to-be-a-floating-city-but-could-it-be-a-disaster_25

Και το ” καλύτερο” δεν έχει ειπωθεί ακόμα. Τα ψηφιακά σκίτσα δείχνουν ένα ηλεκτρικό Fiat 500 δίπλα σε σταθμό φόρτισης. Άρα, πρόκειται να δούμε αυτοκίνητα πάνω στο πλοίο. Μα γιατί θα χρειαζόταν κάποιος αυτοκίνητα σε ένα πλοίο; Υπάρχουν 150 πισίνες στο Pangeos, και υπάρχει μια λίμνη όπου μπορούν να πλεύσουν σκάφη αναψυχής. Άρα, θα έχουμε σκάφη αναψυχής σε ένα σκάφος αναψυχής. Γιατί στον κόσμο θα χρειαζόμασταν σκάφη αναψυχής σε ένα σκάφος αναψυχής; Αυτό αρχίζει να γίνεται περιττό.

Ακολουθήστε το The Indicator στο Google news

Σχετικά Νέα