

Το 49% των καταναλωτών θα συνεχίζει να αγοράζει online, ακόμη και μετά τη χαλάρωση του lockdown και το άνοιγμα των φυσικών καταστημάτων, δείχνει έρευνα του ΣΕΛΠΕ.
Σημαντική αλλαγή επήλθε στις αγοραστικές συνήθειες του καταναλωτικού κοινού και την μεγάλη επίδραση της κρίσης της Covid-19 και των παρελκόμενων lockdown στην αγορά της λιανικής στη χώρα μας.
Αυτό καταδεικνύει πανελλήνια έρευνα του Συνδέσμου Επιχειρήσεων & Λιανικής Πωλήσεως Ελλάδος (ΣΕΛΠΕ) σε συνεργασία με το Εργαστήριο Ηλεκτρονικού Εμπορίου (ELTRUN) του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών.
Στην έρευνα συμμετείχαν 918 χρήστες του διαδικτύου μέσω online ερωτηματολογίου.
Τα αποτελέσματα της έρευνας αποκαλύπτουν πως ποσοστό 49% δηλώνει ότι θα συνεχίζει να αγοράζει μέσω διαδικτύου ακόμα και μετά το άνοιγμα των φυσικών καταστημάτων.
Τα ποσοστά είναι εξίσου μεγάλα στην εξειδικευμένη αγορά των ηλεκτρονικών σούπερ μάρκετ και αυξημένα στην περίπτωση της αγοράς του έτοιμου φαγητού.
Εκτιμάται, ότι η αλλαγή που έχει επέλθει στις αγοραστικές συνήθειες θα διατηρηθεί σε ένα μεγάλο βαθμό και μετά την επίλυση του υγειονομικού προβλήματος.
Η έρευνα υποδεικνύει πως ποσοστό 61% των χρηστών διαδικτύου προέβη σε κάποια αγορά μέσω διαδικτύου το τελευταίο 15ήμερο, ποσοστό υπερδιπλάσιο σε σχέση με το προηγούμενο έτος (Δεκέμβριος 2019).
Άμεση ενημέρωση τώρα και στο Google News – Ακολουθήστε το iEidiseis.gr στο Google News
Υψηλά ποσοστά καταγράφονται σε δύο άλλες μεγάλες κατηγορίες online αγορών, συγκεκριμένα για τις online αγορές τροφίμων μέσω διαδικτύου σε ποσοστό 14% και των αγορών έτοιμου φαγητού-delivery σε ποσοστό 45%, αριθμοί πολλαπλάσιοι των μετρήσεων σε σχέση με το 2019.
Τα ποσοστά ικανοποίησης από τις υπηρεσίες παράδοσης εξακολουθούν να είναι ένας πιθανώς ανασταλτικός παράγοντας για την περεταίρω ανάπτυξη των ηλεκτρονικών αγορών.
Στην γενική ερώτηση σε σχέση με την ικανοποίηση από τις υπηρεσίες παράδοσης για όλα τα είδη μόλις το 38% δηλώνει πολύ ικανοποιημένο.
Το 36% δηλώνει λίγο ικανοποιημένο και το 25% καθόλου ικανοποιημένο. Τα ποσοστά ικανοποίησης είναι πολύ υψηλά στις δύο άλλες κατηγορίες online αγορών, όπου κατά κανόνα την παράδοση την διαχειρίζονται οι εταιρείες με ίδια μέσα.
Παρά το πρόβλημα αυτό η πρόθεση αγοράς μέσω διαδικτύου είναι έντονα ενισχυμένη. Η πρόθεση αγοράς μέσω διαδικτύου τον Δεκέμβριο του 2020 σε σχέση με τον Ιούνιο του 2020, έχει αυξηθεί σημαντικά.
Όλες οι κατηγορίες προϊόντων παρουσιάζουν αύξηση με σημαντικότερες τα ηλεκτρικά και ηλεκτρονικά είδη, από 35% σε 46% και τα παιχνίδια και είδη δώρων από 12% σε 27%.
Σχετικά Νέα
-
Σεισμός στην Αμοργό: Δόνηση 4,3 Ρίχτερ
Σεισμός 4,3 Ρίχτερ σημειώθηκε κοντά στην Αμοργό στις 11.32π.μ. της Κυριακής σύμφωνα με την.
-
Αναστάτωση στα Μάλια μετά την Ανάσταση – 31χρονος ταμπουρώθηκε σε σπίτι και απειλούσε να πέσει από μπαλκόνι
Μεγάλη αναστάτωση επικράτησε στα Μάλια, στην Κρήτη, λίγα λεπτά μετά την Ανάσταση, καθώς ένας.
Πυρκαγιά σε οικία στο Τρίστρατο Άργους – Εντοπίστηκε σορός αγνώστων στοιχείων
Σορός αγνώστων στοιχείων εντοπίστηκε κατά τη διάρκεια κατάσβεσης πυρκαγιάς σε οικία στην περιοχή Τρίστρατο.
Αναστάτωση στη Χερσόνησο: 31χρονος αλλοδαπός ταμπουρώθηκε σε διαμέρισμα και απειλούσε να πέσει
Αναστάτωση προκλήθηκε το βράδυ του Μεγάλου Σαββάτου, σε περιοχή της Χερσονήσου, όταν 31χρονος αλλοδαπός.