

Την έλλειψη φωτισμού ασφαλείας και απεγκλωβισμού αλλά και νομοθεσίας πυρασφάλειας για τα τρένα επισήμανε δικαστικός εμπειρογνώμονας.
«Υπήρχε διαδικασία απεγκλωβισμού αυτών των ανθρώπων; Μετά έψαξα και κάτι παραπάνω. Δεν βρήκα νομοθεσία πυρασφάλειας για τα τρένα και για τις σήραγγες», ανέφερε χαρακτηριστικά ο κ. Γιώργος Περιβολιώτης μιλώντας στην ΕΡΤ για τα χρόνια προβλήματα του ελληνικού σιδηροδρόμου.
«Δεν εξασφαλίζεται (από ανθρώπινο παράγοντα) η ασφάλεια ενός μέσου όπως είναι το τρένο. Πώς θα έπρεπε να εξασφαλιστεί; Δεν θα πω κάτι καινούργιο. Το έχουν πει ήδη οι εργαζόμενοι πολύ καιρό πριν, με ανακοινώσεις. Έπρεπε να υπάρχουν οι αυτόματες ασφαλιστικές πλέον δικλείδες, δηλαδή δικλείδες οι οποίες δεν έχουν να κάνουν μόνο με τον ανθρώπινο παράγοντα, αλλά ενεργούν από μόνες τους, έτσι ώστε εάν υπάρξει το πρόβλημα, το λάθος, οι λάθος κινήσεις του όποιου σταθμάρχη και των όποιων επιθεωρητών να είναι σε θέση, είτε να αποτρέψουν είτε να περιορίσουν τα αποτελέσματα αυτών των λαθών», επισήμανε ο Δικαστικός Εμπειρογνώμων.
Σχετικά Νέα
Δραματική επιχείρηση διάσωσης αναρριχητή στη Λαυρεωτική – Συγκλονιστικό βίντεο
Τραυματισμένος ανασύρθηκε 32χρονος αναρριχητής μετά την πτώση του σε βάραθρο στον Άγιο Κωνσταντίνο στη.
-
Κρήτη: Σε κρίσιμη κατάσταση ο Βρετανός τουρίστας που χτύπησε στο κεφάλι από πτώση τζαμαρίας
Σε κρίσιμη κατάσταση στη ΜΕΘ του Βενιζελείου Νοσοκομείου Ηρακλείου νοσηλεύεται ένας 48χρονος Βρετανός τουρίστας,.
Θεσσαλονίκη: Ελεύθεροι με όρους οι 13 ανήλικοι μετά την απολογία τους για συμμετοχή σε ακροδεξιά συμμορία
Ελεύθεροι με την επιβολή περιοριστικών όρων αφέθηκαν, μετά τις απολογίες τους στον 1ο τακτικό.
-
Σεπόλια: Φωτογραφία ντοκουμέντο από τους πυροβολισμούς – Πώς συνέβη το αιματηρό επεισόδιο
Τους δράστες του αιματηρού επεισοδίου που σημειώθηκε χθες (9/5) νωρίς το βράδυ στην οδό Αυλώνος.