

Ειδικότερα, κατά το έτος 2022, σε σχέση με το έτος 2021, παρατηρείται μείωση στις συνολικές πωλήσεις των εφημερίδων κατά 14,1%, καθώς και σε όλες τις επιμέρους κατηγορίες, με εξαίρεση τις εβδομαδιαίες αθλητικές, στις οποίες παρατηρείται αύξηση κατά 5,7%. Κατά την αντίστοιχη σύγκριση του έτους 2021 με το έτος 2020, παρατηρείται μείωση κατά 4,1% στις συνολικές πωλήσεις εφημερίδων.
Κατά το έτος 2022, σε σχέση με το έτος 2021, παρατηρείται μείωση κατά 18,9% στις συνολικές πωλήσεις περιοδικών καθώς και σε όλες τις επιμέρους κατηγορίες περιοδικών. Όσον αφορά στις κατηγορίες με το μεγαλύτερο όγκο πωλήσεων, οι σημαντικότερες μειώσεις παρατηρούνται στις πωλήσεις των τηλεοπτικών περιοδικών και των λοιπών περιοδικών, κατά 11,1% και 22,5% αντίστοιχα. Κατά την αντίστοιχη σύγκριση του έτους 2021 σε σχέση με το 2020, παρατηρείται αύξηση κατά 3% στις συνολικές πωλήσεις περιοδικών.
Σχετικά Νέα
-
Wall Street: Κλείσιμο με σημαντική πτώση
Σε νέο sell-off «παραδόθηκε», τη Δευτέρα, το χρηματιστήριο της Wall Street, στη σκιά της.
ΑΑΔΕ: Σε ποιους κλάδους απλώνεται το “ψηφιακό μάτι” της – Οι επιχειρήσεις που μπαίνουν στο μικροσκόπιο
Σε χώρους δεξιώσεων και πάσης φύσεως κοινωνικές εκδηλώσεις, όπως είναι τα εταιρικά πάρτι ή.
Πληρωμή με IRIS: Τι αλλάζει στις επιχειρήσεις και από πότε
Από την 1η Νοεμβρίου κάθε επιχείρηση θα πρέπει να έχει προσαρμόσει τα POS της.
«Καθ’ οδόν» 2 νομοσχέδια για την αξιοποίηση των ακινήτων του Δημοσίου – Τι αλλάζει σε σχολάζουσες κληρονομιές, και δωρεές
Η άρση των γραφειοκρατικών εμποδίων και η απλοποίηση των διαδικασιών για την αποτελεσματική αξιοποίηση.