

Σε 37 ανήλθαν τα αργούντα εμπορικά πλοία 100 κόρων και άνω σε ελληνικούς λιμένες τον περασμένο Δεκέμβριο, όπως ανακοίνωσε η ΕΛΣΤΑΤ, εκ των οποίων 18 είχαν ελληνική σημαία και 19 ξένη.
Ο συνολικός αριθμός των αργούντων πλοίων μειώθηκε κατά 28,8% και η ολική χωρητικότητά τους μειώθηκε κατά 24,5% τον Δεκέμβριο 2023 σε σχέση με τον Δεκέμβριο 2022. Κατά την αντίστοιχη σύγκριση το 2022 προς το 2021, είχε παρατηρηθεί μείωση στον αριθμό των αργούντων πλοίων κατά 10,3% και μείωση της ολικής χωρητικότητάς τους κατά 24,9%.
Ο αριθμός των αργούντων πλοίων με ελληνική σημαία σε λιμένες του εσωτερικού μειώθηκε κατά 14,3% και η ολική χωρητικότητά τους μειώθηκε κατά 5,3% τον Δεκέμβριο 2023 σε σχέση με τον Δεκέμβριο 2022. Κατά την αντίστοιχη σύγκριση το 2022 προς το 2021, είχε παρατηρηθεί μείωση του αριθμού των αργούντων πλοίων με ελληνική σημαία κατά 4,5% και μείωση της ολικής χωρητικότητάς τους κατά 50,8%.
Σχετικά Νέα
-
Wall Street: Κλείσιμο με σημαντική πτώση
Σε νέο sell-off «παραδόθηκε», τη Δευτέρα, το χρηματιστήριο της Wall Street, στη σκιά της.
ΑΑΔΕ: Σε ποιους κλάδους απλώνεται το “ψηφιακό μάτι” της – Οι επιχειρήσεις που μπαίνουν στο μικροσκόπιο
Σε χώρους δεξιώσεων και πάσης φύσεως κοινωνικές εκδηλώσεις, όπως είναι τα εταιρικά πάρτι ή.
Πληρωμή με IRIS: Τι αλλάζει στις επιχειρήσεις και από πότε
Από την 1η Νοεμβρίου κάθε επιχείρηση θα πρέπει να έχει προσαρμόσει τα POS της.
«Καθ’ οδόν» 2 νομοσχέδια για την αξιοποίηση των ακινήτων του Δημοσίου – Τι αλλάζει σε σχολάζουσες κληρονομιές, και δωρεές
Η άρση των γραφειοκρατικών εμποδίων και η απλοποίηση των διαδικασιών για την αποτελεσματική αξιοποίηση.