

Αύξηση του βάρους των φορτίων /εμπορευμάτων που διακινήθηκαν με φορτηγά οχήματα ταξινομημένα στην Ελλάδα καταγράφηκε πέρυσι σε σχέση με το 2021, σύμφωνα με την έρευνα οδικών εμπορευματικών μεταφορών της ΕΛΣΤΑΤ. Συγκεκριμένα, το βάρος των φορτίων που διακινήθηκαν με φορτηγά ιδιωτικής χρήσεως ανήλθε σε 180.137,8 χιλιάδες τόνους σημειώνοντας αύξηση 10,1% σε σύγκριση με το 2021 που είχαν διακινηθεί 163.632,1 χιλιάδες τόνοι. Τα τονοχιλιόμετρα ανήλθαν σε 5.543.290,2 χιλ., σημειώνοντας αύξηση 1,8% σε σχέση με το 2021 που είχαν ανέλθει σε 5.543.207,4 χιλ.
Το βάρος των φορτίων που διακινήθηκαν με φορτηγά δημόσιας χρήσης ανήλθε σε 109.992,7 χιλ. τόνους σημειώνοντας αύξηση 2,5% σε σύγκριση με το 2021 που είχαν διακινηθεί 107.360,0 χιλ. τόνοι. Τα τονοχιλιόμετρα ανήλθαν σε 15.647.852,4 χιλ. σημειώνοντας αύξηση 0,8% σε σχέση με το 2021 που είχαν ανέλθει σε 15.524.717,5 χιλ.
Σε ό,τι αφορά στον τύπο φορτίου (είδος συσκευασίας μεταφοράς εμπορευμάτων) η μεγαλύτερη αύξηση 12,6% παρατηρείται στην κατηγορία “Στερεά χύμα (χωρίς μονάδα εμπορευμάτων)” και ακολουθεί η κατηγορία “Λοιπές κατηγορίες συσκευασίας” κατά 5,6%. Η μεγαλύτερη μείωση παρατηρείται στην κατηγορία “Κινητές, αυτοκινούμενες μονάδες” κατά 22,3% και ακολουθεί η κατηγορία “Εμπορευματοκιβώτια” κατά 11,5%.
Από την άποψη του βάρους των φορτωθέντων και εκφορτωθέντων αγαθών στις εθνικές μεταφορές, παρατηρείται ότι οι περισσότερες φορτώσεις και εκφορτώσεις πραγματοποιήθηκαν στην Αττική και ακολουθούν κατά φθίνουσα σειρά, η Κεντρική Μακεδονία και η Στερεά Ελλάδα. Σε ό,τι αφορά στο βάρος των φορτίων που διακινήθηκαν με οχήματα διεθνών μεταφορών παρατηρείται ότι οι περισσότερες φορτώσεις και εκφορτώσεις εμπορευμάτων πραγματοποιήθηκαν στην Κεντρική Μακεδονία και ακολουθεί η Αττική.
Από την άποψη του βάρους των φορτωθέντων και εκφορτωθέντων αγαθών στις εθνικές μεταφορές, παρατηρείται ότι οι περισσότερες φορτώσεις και εκφορτώσεις πραγματοποιήθηκαν στην Αττική και ακολουθούν κατά φθίνουσα σειρά, η Δυτική Μακεδονία και η Κεντρική Μακεδονία. Σε ό,τι αφορά στο βάρος των φορτίων που διακινήθηκαν με οχήματα διεθνών μεταφορών παρατηρείται ότι οι περισσότερες φορτώσεις και εκφορτώσεις εμπορευμάτων πραγματοποιήθηκαν στην Κεντρική Μακεδονία και ακολουθεί η Αττική.
Σχετικά Νέα
Γ. Μπρατάκος: «Η δυνατότητα διάθεσης πρόσθετων πόρων δυνατότητα διάθεσης πρόσθετων πόρων»
Δήλωση του Προέδρου του ΕΒΕΑ, κ. Γιάννη Μπρατάκου, με αφορμή τις ανακοινώσεις του Πρωθυπουργού.
Κ. Πιερρακάκης: Μόνιμη στήριξη 2,7 εκ. πολιτών και του Προγράμματος Δημοσίων Επενδύσεων – Μέτρα με κοινωνικό και αναπτυξιακό πρόσημο
Ανάρτηση για τα οικονομικά μέτρα που ανακοίνωσε ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης έκανε ο υπουργός.
Το ΣτΕ έκρινε παράνομη την εγκύκλιο της ΑΔΑΕ για τη φορολόγηση των Airbnb – Παραπέμφθηκε στη Ολομέλεια για τελική κρίση
Στην Ολομέλεια για οριστική κρίση παραπέμπεται από το Β΄ Τμήμα του Συμβουλίου της Επικρατείας.
Προειδοποίηση ΔΝΤ για τον εμπορικό πόλεμο: «Μεγάλο αρνητικό σοκ» από τους δασμούς Τραμπ, ποιες οικονομίες θα επιβραδυνθούν
Η πιθανότητα ύφεσης στις Ηνωμένες Πολιτείες αυξήθηκε στο 40%, από την πρόβλεψη του 25%.