Έλον Μασκ: “Γιατί αγόρασα το Twitter”

Τους λόγους που τον οδήγησαν στην απόφαση να εξαγοράσει το Twitter παρέθεσε με ανάρτησή του ο πλουσιότερος άνθρωπος του πλανήτη Έλον Μασκ, την Πέμπτη ενώ αύριο εκπνέει η προθεσμία για την αγορά της πλάτφόρμας.

Στη νέα του ανάρτηση, αν και δεν έχει γίνει ακόμη επίσημα γνωστό το “κλείσιμο” της συμφωνίας με το Twitter, ο Μασκ φαίνεται να επιβεβαιώνει ότι η εξαγορά θα γίνει πραγματικότητα.

Εξηγεί αναλυτικά το πώς επιθυμεί να αξιοποιήσει τις διαφημίσεις δείχνοντας στους χρήστες του Twitter περιεχόμενο σχετικό με τις ανάγκες τους. “Είναι σημαντικό για το μέλλον του πολιτισμού να υπάρχει μια κοινή ψηφιακή πλατεία, όπου ένα ευρύ φάσμα πεποιθήσεων μπορεί να συζητηθεί με υγιή τρόπο, χωρίς να καταφεύγει στη βία” αναφέρει χαρακτηριστικά.

Αναλυτικά, η ανάρτηση του Έλον Μασκ αναφέρει:

“Θέλω να σας απευθυνθώ προσωπικά για να μοιραστώ μαζί σας τα κίνητρά μου για την εξαγορά του Twitter. Έχουν υπάρξει πολλές θεωρίες για τον λόγο που εξαγόρασα το Twitter και για τη γνώμη μου για τη διαφήμιση. Οι περισσότερες ήταν λανθασμένες. Ο λόγος που αγόρασα το Twitter είναι η σημασία του για το μέλλον του πολιτισμού όσον αφορά μια κοινή ψηφιακή πλατεία όπου ένα ευρύ φάσμα πεποιθήσεων μπορεί να συζητηθεί με υγιή τρόπο χωρίς να καταφεύγουμε στη βία. Υπάρχει επί του παρόντος μεγάλος κίνδυνος να κάνουν social media στροφή προς την άκρα δεξιά και την άκρα αριστερά και να δημιουργηθεί έτσι περισσότερο μίσος και διχασμός στην κοινωνία μας.

Το Twitter προφανώς δεν μπορεί να γίνει ένα κολαστήριο ελεύθερο για όλους, όπου τα πάντα μπορούν να ειπωθούν χωρίς συνέπειες! Εκτός από τη συμμόρφωση με τους νόμους της χώρας, η πλατφόρμα μας πρέπει να είναι ζεστή και φιλόξενη για όλους, ώστε να μπορείτε να επιλέξετε την επιθυμητή εμπειρία σύμφωνα με τις προτιμήσεις σας, όπως μπορείτε να επιλέξετε, για παράδειγμα, να βλέπετε ταινίες ή να παίζετε βιντεοπαιχνίδια από όλες τις ηλικίες.

Επίσης πιστεύω ακράδαντα ότι η διαφήμιση, όταν γίνεται με τον σωστό τρόπο, μπορεί να προσφέρει χαρά, ψυχαγωγία και πληροφορίες. Μπορεί να παρέχει μια υπηρεσία ή ένα προϊόν ή ιατρική φροντίδα που δεν ξέρατε καν ότι υπάρχει, αλλά είναι κατάλληλη για εσάς. Για να ισχύσει αυτό, είναι σημαντικό να δείξουμε στους χρήστες του Twitter διαφημίσεις που είναι όσο πιο σχετικές γίνεται με τις ανάγκες τους. Οι διαφημίσεις χαμηλής σχετικότητας είναι ανεπιθύμητες [σπαμ] αλλά οι διαφημίσεις υψηλής σχετικότητας είναι πραγματικό ωφέλιμο περιεχόμενο!

Ουσιαστικά, το Twitter θέλει να είναι η πιο σεβαστή πλατφόρμα διαφήμισης στον κόσμο η οποία ενισχύει τη μάρκα σας και μεγαλώνει την επιχείρησή σας. Προς όλους που έχουν συνεργαστεί μαζί μας, σας ευχαριστώ. Ας χτίσουμε μαζί κάτι υπέροχο”.

 

Ακολουθήστε το The Indicator στο Google news

Σχετικά Νέα