To βλέμμα της στην ψηφιακή διαφήμιση -μια αγορά 129 δισ. δολαρίων- στρέφει η Amazon.com, σε μια κίνηση που φέρνει τον κολοσσό ηλεκτρονικού εμπορίου σε ευθεία αντιπαράθεση με την Google και το Facebook, απειλώντας την κυριάρχία τους.
Σύμφωνα με το Bloomberg, στα άμεσα σχέδια της Amazon είναι η πώληση διαφημιστικών video spot μέσω των εφαρμογών της για έξυπνα κινητά. Η Amazon φέρεται να δοκιμάζει εδώ και αρκετούς μήνες τις διαφημίσεις στην πλατφόρμα iOS της Apple, όπως αναφέρουν στο Bloomberg ανώνυμες πηγές. Παρόμοιο προϊόν για την πλατφόρμα Android της Google σχεδιάζεται εντός του έτους.
Τα σύντομα διαφημιστικά σποτάκια εμφανίζονται στα αποτελέσματα αναζήτησης στην εφαρμογή shopping και αποτελούν πολύτιμο χώρο για όσους επιθυμούν να προβάλουν τα προϊόντα τους μέσω διαφήμισης, καθώς όσοι αναζητούν προϊόντα μέσω της εφαρμογής έχουν περισσότερες πιθανότητες να τα αγοράσουν από ό,τι οι καταναλωτές που σερφάρουν στο Facebook ή παρακολουθούν videos στο YouTube της Google.
H Αmazon έχει αναδειχθεί σε ισχυρό ανταγωνιστή στην αγορά ψηφιακής διαφήμισης, καθώς διεκδικεί το 50% όλων των online πωλήσεων στις ΗΠΑ. Το μερίδιο της Amazon στην ψηφιακή διαφήμιση προβλέπεται να αυξηθεί φέτος στο 8,8%, από 6,8% το 2018, σύμφωνα με την EMarketer. Aντιστοίχως, το μερίδιο της Google αναμένεται να υποχωρήσει στο 37,2% από 38,2%.
Σχετικά Νέα
-
Wall Street: Μικρές διακυμάνσεις ενδοσυνεδριακά – Στο +10% κλείνει το τρίμηνο ο S&P 500
Με μεικτά πρόσημα και μικρές διακυμάνσεις κινούνται οι βασικοί δείκτες στο χρηματιστήριο της Νέας.
-
Πετρέλαιο: Ράλι 16% το αμερικανικό αργό στο τρίμηνο
Οι τιμές του πετρελαίου ενισχύθηκαν άνω του 1 δολ. το βαρέλι την Πέμπτη, μετά.
-
Χρυσός: Κέρδη 9% στον μήνα – Δεύτερο σερί θετικό τρίμηνο
Με κέρδη ολοκλήρωσε τη σημερινή συνεδρίαση ο χρυσός με το πολύτιμο μέταλλο να σημειώνει.
-
Με κέρδη ολοκλήρωσαν την εβδομάδα οι ευρωαγορές λόγω καθολικού Πάσχα
Την ανοδική τους ορμή διατήρησαν οι ευρωαγορές την Πέμπτη, σημειώνοντας ενδοσυνεδριακό ρεκόρ αφού ο.