«Εισβολή» της Amazon στην αγορά ψηφιακής διαφήμισης

To βλέμμα της στην ψηφιακή διαφήμιση -μια αγορά 129 δισ. δολαρίων- στρέφει η Amazon.com, σε μια κίνηση που φέρνει τον κολοσσό ηλεκτρονικού εμπορίου σε ευθεία αντιπαράθεση με την Google και το Facebook, απειλώντας την κυριάρχία τους.

Σύμφωνα με το Bloomberg, στα άμεσα σχέδια της Amazon είναι η πώληση διαφημιστικών video spot μέσω των εφαρμογών της για έξυπνα κινητά. Η Amazon φέρεται να δοκιμάζει εδώ και αρκετούς μήνες τις διαφημίσεις στην πλατφόρμα iOS της Apple, όπως αναφέρουν στο Bloomberg ανώνυμες πηγές. Παρόμοιο προϊόν για την πλατφόρμα Android της Google σχεδιάζεται εντός του έτους.

Τα σύντομα διαφημιστικά σποτάκια εμφανίζονται στα αποτελέσματα αναζήτησης στην εφαρμογή shopping και αποτελούν πολύτιμο χώρο για όσους επιθυμούν να προβάλουν τα προϊόντα τους μέσω διαφήμισης, καθώς όσοι αναζητούν προϊόντα μέσω της εφαρμογής έχουν περισσότερες πιθανότητες να τα αγοράσουν από ό,τι οι καταναλωτές που σερφάρουν στο Facebook ή παρακολουθούν videos στο YouTube της Google.

H Αmazon έχει αναδειχθεί σε ισχυρό ανταγωνιστή στην αγορά ψηφιακής διαφήμισης, καθώς διεκδικεί το 50% όλων των online πωλήσεων στις ΗΠΑ. Το μερίδιο της Amazon στην ψηφιακή διαφήμιση προβλέπεται να αυξηθεί φέτος στο 8,8%, από 6,8% το 2018, σύμφωνα με την EMarketer. Aντιστοίχως, το μερίδιο της Google αναμένεται να υποχωρήσει στο 37,2% από 38,2%.

Ακολουθήστε το The Indicator στο Google news

Σχετικά Νέα