Site icon The Indicator

Έγιναν πάνω από 72.000 μαθήματα και συμμετείχαν ένα εκατ. μαθητές στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση

Πολύ ενθαρρυντικά είναι τα στοιχεία που έρχονται στη δημοσιότητα για την εφαρμογή της σύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης στα γυμνάσια και τα λύκεια της Ελλάδας, για την επίτευξη του στόχου του υπουργείου Παιδείας, οι μαθητές και οι μαθήτριες να κρατήσουν επαφή με την εκπαιδευτική διαδικασία, για όσο χρόνο διαρκέσει η αναστολή της λειτουργίας των σχολείων.

Αξίζει να σημειωθεί, ότι η πλατφόρμα τηλεδιάσκεψης της Cisco, Cisco Webex Meetings, έχει επιλεγεί ως η επίσημη πλατφόρμα σύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης, για την Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση από το υπουργείο Παιδείας, μετά από έλεγχο και αξιολόγηση διαφορετικών προτάσεων.

Μετά τη δοκιμή του προγράμματος στο 3ο ΓΕΛ Νέας Φιλαδέλφειας, στις 13 Μαρτίου, παρουσία του πρωθυπουργού, Κυριάκου Μητσοτάκη, και της πολιτικής ηγεσίας του υπουργείου Παιδείας, από τις 16 Μαρτίου ξεκίνησε η ενημέρωση για το πρόγραμμα, καθώς και η εκπαίδευση των ομάδων υποστήριξης των σχολείων, σε συνεργασία με την Space Hellas.

Το πρόγραμμα ολοκληρώθηκε την Παρασκευή 3 Απριλίου 2020 με την ενσωμάτωση στην πλατφόρμα και των δημοτικών σχολείων, κάτι που «μεταφράζεται» σε 693.029 επιπλέον χρήστες (69.666 εκπαιδευτικούς και 623.363 μαθητές).

Υπενθυμίζεται, ότι σύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση αποτελεί η διαδικασία της απευθείας διδασκαλίας και μετάδοσης μαθήματος σε πραγματικό χρόνο από εκπαιδευτικό, μέσω διαδικτυακής πλατφόρμας, σε μαθητές, που παρακολουθούν ζωντανά μέσω υπολογιστή.

Επιπλέον, για την τεχνική υποστήριξη του προγράμματος, ενεργοποιήθηκε και λειτουργεί στο υπουργείο Παιδείας ένας Κεντρικός Μηχανισμός Υποστήριξης δευτέρου επιπέδου (helpdesk), υποστηριζόμενου από την Cosmote, στο οποίο 44 εξειδικευμένα στελέχη απαντούν σε τηλεφωνήματα και ηλεκτρονικά μηνύματα των ομάδων υποστήριξης των γυμνασίων και λυκείων, αλλά και μεμονωμένων εκπαιδευτικών, βοηθώντας τους στη δημιουργία ψηφιακών τάξεων, αλλά και στην ευρύτερη χρήση της πλατφόρμας. Συνολικά μέχρι σήμερα, έχουν εξυπηρετηθεί περισσότερες από 17.000 κλήσεις και ηλεκτρονικά μηνύματα.

Οι παραπάνω ενέργειες εντάσσονται στο πλαίσιο της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης της Cisco Ελλάδος. Παγκοσμίως, η Cisco κατέχει ηγετικό ρόλο στον χώρο της τεχνολογίας, προσφέροντας λύσεις για το Internet από το 1984.

Με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ

Exit mobile version