«Έφοδος» Μηταράκη στο τηλεφωνικό κέντρο του ΕΦΚΑ – «Τηλεφωνούσα και δεν απαντούσαν»

Απροειδοποίητη επίσκεψη στο τηλεφωνικό κέντρο του ΕΦΚΑ, έπειτα από επανειλημμένες προσπάθειες να επικοινωνήσει με το 1555, πραγματοποίησε ο υφυπουργός Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων Νότης Μηταράκης.

Ο κ. Μηταράκης συνομίλησε με υπαλλήλους οι οποίοι είναι επιφορτισμένοι με την έκδοση συντάξεων ελευθέρων επαγγελματιών, αλλά και με πολίτες, ενώ σε δηλώσεις του τόνισε ότι οι ελλείψεις του Ενιαίου Φορέα Κοινωνικής Ασφάλισης είναι τραγικές.

Οι δηλώσεις που έκανε ο Νότης Μηταράκης

Επειτα από την επίσκεψη, ο κ. Μηταράκης δήλωσε: «Οι ελλείψεις που έχει ο ΕΦΚΑ σε υλικοτεχνικές υποδομές και τεχνολογία είναι τραγικές. Το τηλεφωνικό κέντρο δεν μπορεί να εξυπηρετήσει τον όγκο των κλήσεων των πολιτών. Στερείται λύσεων και σε θέματα λογισμικού και σε θέματα hardware. Παράλληλα, οι συνθήκες εργασίας εντός του κτιρίου είναι απαράδεκτες. Προτεραιότητα της κυβέρνησης είναι η άμεση ψηφιοποίηση των δεδομένων, για να προχωρήσουμε στην ηλεκτρονική έκδοση των συντάξεων και η ενίσχυση των υποδομών για την εξυπηρέτηση των ασφαλισμένων. Το επίκεντρό μας είναι οι πολίτες», τόνισε ο κ. Μηταράκης.

Ο Νότης Μηταράκης συνομίλησε με τους εργαζόμενους στον ΕΦΚΑ και αναγνώρισε ότι η υποδομή που υπάρχει και η τεχνολογία που χρησιμοποιείται στην υπηρεσία, δεν ανταποκρίνονται στις ανάγκες για την εξυπηρέτηση του κόσμου.

 

Ακολουθήστε το The Indicator στο Google news

Σχετικά Νέα