Site icon The Indicator

ΕΦΚΑ: Οι ασφαλισμένοι μπορούν να εξυπηρετούνται με περισσότερες από 20 ηλεκτρονικές υπηρεσίες

Η δημιουργία του Ηλεκτρονικού Εθνικού Φορέα Κοινωνικής Ασφάλισης (e- Ε.Φ.Κ.Α.) υπήρξε μια μεγάλη τομή στο ασφαλιστικό σύστημα της χώρας, με στόχο τη διασφάλιση της βιωσιμότητας και της αποτελεσματικότητάς του. Ο φορέας είναι σήμερα υπεύθυνος για την συγκέντρωση όλων των ασφαλιστικών εισφορών και για την καταβολή όλων των συντάξεων και εφάπαξ παροχών, σε όλους τους ασφαλισμένους.

Πρόκειται για ένα έργο εξαιρετικά απαιτητικό, το οποίο απαιτεί υψηλό επίπεδο οργάνωσης και ετοιμότητας, αλλά και σύγχρονα εργαλεία για την εξυπηρέτηση των πολιτών.

Σε αυτή την προσπάθεια, επιδιώκει να συμβάλει η λειτουργία της νέας ηλεκτρονικής πλατφόρμας https://www.efka.gov.gr μέσω της οποίας παρέχονται πάνω από 50 υπηρεσίες, σε ασφαλισμένους, εργοδότες και συνταξιούχους.

Σήμερα, οι ηλεκτρονικές ασφαλιστικές υπηρεσίες του e-ΕΦΚΑ επιτρέπουν σε χιλιάδες πολίτες να εξυπηρετούνται άμεσα, από το σπίτι ή την εργασία τους, αποφεύγοντας περιττές μετακινήσεις και εξοικονομώντας πολύτιμο χρόνο στην καθημερινότητά τους.

Ειδικότερα, για όλους τους ασφαλισμένους μισθωτούς ή μη, είναι διαθέσιμες ηλεκτρονικά οι εξής υπηρεσίες:

Ειδικά για τους μισθωτούς ασφαλισμένους, οι ηλεκτρονικές υπηρεσίες περιλαμβάνουν επιπλέον:

Για τους μη μισθωτούς ασφαλισμένους παρέχονται επιπρόσθετα οι εξής υπηρεσίες:

Για όσες συναλλαγές δεν μπορούν να πραγματοποιηθούν ηλεκτρονικά, παρέχεται μέσω της πλατφόρμας η δυνατότητα για προγραμματισμό ραντεβού στα φυσικά υποκαταστήματα του e-ΕΦΚΑ (https://www.efka.gov.gr/el/e-ephka-elektroniko-aitema-exypereteses-kleisimo-ranteboy)Το κλείσιμο του ραντεβού γίνεται εξ ολοκλήρου ηλεκτρονικά, προσφέροντας στους ασφαλισμένους καλύτερη εξυπηρέτηση, καθώς αποφεύγουν πολύωρες αναμονές και συνωστισμό.

Η νέα ηλεκτρονική πλατφόρμα https://www.efka.gov.gr συμπληρώνει μια ευρύτερη σειρά δράσεων, με στόχο την αναβάθμιση της εξυπηρέτησης των πολιτών από τον e- Ε.Φ.Κ.Α.. Σε αυτές περιλαμβάνονται η λειτουργία του νέου, ενιαίου τηλεφωνικού κέντρου 1555 που λειτουργεί χωρίς χρέωση σε 24ωρη βάση, η νέα υπηρεσία myEFKAlive για τη διευκόλυνση των κατοίκων των νησιωτικών περιοχών, η αύξηση του αριθμού των υπηρεσιών που παρέχονται μέσω των ΚΕΠ κ.ά.

Ο e – Ε.Φ.Κ.Α. δημιουργήθηκε για να υπηρετήσει μια εξαιρετικά απαιτητική αποστολή, ξεπερνώντας μεγάλα διοικητικά εμπόδια και δυσλειτουργίες του παρελθόντος. Παρά τις δυσκολίες, συνεχίζει να λειτουργεί με επίκεντρο τον πολίτη, να αξιοποιεί νέες τεχνολογίες και να βελτιώνει σταθερά το επίπεδο των υπηρεσιών του.

Exit mobile version