

Η Ένωση Εργαζομένων Καταναλωτών Ελλάδας ενημερώνει τους καταναλωτές σχετικά με τα δικαιώματά τους κατά τη δέσμευση ενός καταλύματος. Είναι σημαντικό οι καταναλωτές να γνωρίζουν τα δικαιώματά τους ώστε να μπορούν να λάβουν ορθές αποφάσεις και να απολαύσουν τις διακοπές τους χωρίς άγχος και προβλήματα.
Διαμονή σε Ξενοδοχεία
Υποχρεώσεις ξενοδόχου
Ο ξενοδόχος ή ιδιοκτήτης του εκάστοτε τουριστικού καταλύματος, υποχρεούται:
- να διαθέτει τα κενά δωμάτια σε οποιονδήποτε πελάτη,
- να παρέχει όλες τις ανέσεις και υπηρεσίες που διαφημίζει (π.χ. πισίνα, αθλητικές δραστηριότητες, internet, κλιματισμό, χώρο στάθμευσης κλπ),
- να σας απαντά εντός 3 ημερών, για την αποδοχή ή όχι της κράτησης,
- να αναρτά σε κάθε δωμάτιο, πινακίδα θεωρημένη από την Αστυνομία, όπου θα αναφέρονται αναλυτικά οι τιμές (τιμή δωματίου, προσαυξήσεις, τιμή πρωινού και γεύματος), ώστε να γνωρίζετε με ακρίβεια πόσο θα στοιχίσει η διαμονή σας.
Προκαταβολή
Σε περίπτωση που πραγματοποιείτε κράτηση για διαμονή σε ξενοδοχείο ή ενοικιαζόμενο δωμάτιο, υποχρεούστε να καταβάλετε προκαταβολή, εφόσον σας ζητηθεί από τον ξενοδόχο, η οποία δε θα πρέπει:
- να ξεπερνά το 25% του συνολικού κόστους διαμονής,
- να είναι μικρότερη από το μίσθωμα μιας ημέρας.
ΠΡΟΣΟΧΗ! Σε περίπτωση που ακυρώσετε την κράτηση, τουλάχιστον 21 ημέρες πριν τη συμφωνημένη ημερομηνία άφιξης, δικαιούστε την επιστροφή του συνολικού ποσού της προκαταβολής.
Ακύρωση κράτησης
Σε περίπτωση ακύρωσης της κράτησης, κρίσιμο είναι το χρονικό σημείο, στο οποίο αποφασίζετε να προβείτε στην ακύρωση. Συγκεκριμένα, αν ακυρώσετε την κράτηση:
- τουλάχιστον 21 ημέρες πριν τη συμφωνημένη ημερομηνία άφιξης, δεν έχετε οικονομική επιβάρυνση, και επιπρόσθετα, δικαιούστε την επιστροφή του συνολικού ποσού της προκαταβολής,
- σε διάστημα συντομότερο από 21 ημέρες πριν τη συμφωνημένη ημερομηνία άφιξης, θα πρέπει να καταβάλετε το μισό του συνολικού ποσού που θα καταβάλατε, αν δεν είχατε προβεί στην ακύρωση.
Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τα δικαιώματα των ταξιδιωτών μπορείτε να δείτε στο Αλφαβητάρι του Ταξιδιώτη
Μπορείτε πάντα να επικοινωνείτε με την Ένωση Εργαζομένων Καταναλωτών Ελλάδας, υποβάλλοντας ερωτήματα, αναφορές ή καταγγελίες, στα παρακάτω στοιχεία επικοινωνίας:
On line φόρμα υποβολής καταγγελίας: https://eeke.gr/epikinonia/kataggelies/
e-mail: [email protected]
Τel :210-8817730
Σχετικά Νέα
Πέθανε η 62χρονη που νοσηλευόταν στο Τζάνειο, μετά από λάθος μετάγγιση αίματος
Πέθανε χθες το βράδυ η 62χρονη γυναίκα που νοσηλευόταν στο Τζάνειο, μετά από τη.
Ανέλαβε καθήκοντα η νέα πρόεδρος του Αρείου Πάγου, Αν. Παπαδοπούλου – “Θα υπηρετήσω με απόλυτη συναίσθηση της τεράστιας ευθύνης”
Μετά την ανάληψη των καθηκόντων της, η νέα πρόεδρος του Αρείου Πάγου Αναστασία Παπαδοπούλου.
Θεσσαλονίκη: Πρόστιμο 50.000 ευρώ σε 34χρονο που σκότωσε γατάκι στην Καλαμαριά
Στην επιβολή διοικητικού προστίμου ύψους 50.000 ευρώ σε δράστη κακοποίησης και θανάτωσης ζώου συντροφιάς.
Πυρκαγιά σε δασική έκταση στην Πιερία
Συναγερμός σήμανε στη Πυροσβεστική, το μεσημέρι της Τρίτης, όταν ξέσπασε φωτιά σε δασική έκταση στην περιοχή Πέτρα.