ΕΕ: Ενιαίο μοντέλο παρουσίασης των συμβολαίων στις τηλεπικοινωνίες

Ένα νέο και ενιαίο μοντέλο παρουσίασης των συμβολαίων στις τηλεπικοινωνίες, που θα είναι υποχρεωμένοι να εφαρμόζουν οι πάροχοι υπηρεσιών σε όλη την ΕΕ, προωθεί η Κομισιόν.

Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση της Ευρωπαϊκής Ένωσης, στις 17 Δεκεμβρίου 2019, υιοθετήθηκε η εφαρμογή ενός μοντέλου για την περίληψη των υπηρεσιών που θα προσφέρουν οι τηλεπικοινωνιακοί πάροχοι στους καταναλωτές. Ουσιαστικά, πρόθεση της Κομισιόν είναι μέχρι τον Δεκέμβριο του 2020 οι εθνικές ρυθμιστικές αρχές (στην περίπτωση της Ελλάδας η Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων – ΕΕΤΤ) να καταλήξουν σε ένα σαφές, ξεκάθαρο και ενιαίο σύστημα παρουσίασης των χρεώσεων. Οι πάροχοι, από την πλευρά τους, θα είναι υποχρεωμένοι, πριν από την υπογραφή του συμβολαίου, να παραδίδουν στον εν δυνάμει πελάτη τους μια περίληψη (από μία έως τρεις σελίδες) με όσα προσφέρει το συμβόλαιο τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών (τι περιλαμβάνει, χρεώσεις, ταχύτητα διαδικτύου, μέχρι πότε θα ισχύει).

Όπως σημειώνει η ΕΕ, με αυτόν τον τρόπο ο καταναλωτής θα μπορεί εύκολα να συγκρίνει τα πολύπλοκα προγράμματα τηλεπικοινωνιών, για να επιλέξει αυτό που τον καλύπτει και τον συμφέρει, αλλά και θα αντιμετωπιστεί το πρόβλημα των αμφισβητήσεων λογαριασμών. Χαρακτηριστικά, σύμφωνα με την ετήσια έκθεση της ΕΕΤΤ για το 2018, “η πλειονότητα των γραπτών αιτημάτων/καταγγελιών για τις ηλεκτρονικές επικοινωνίες αφορούσε σε θέματα συνδυαστικής παροχής υπηρεσιών σταθερής τηλεφωνίας, Διαδικτύου ή/και συνδρομητικής τηλεόρασης (45%). Έπονται οι καταγγελίες για την κινητή (18%) και τη σταθερή (16%) τηλεφωνία. Βασικότερο θέμα όλων των παραπάνω καταγγελιών αποτέλεσε η αμφισβήτηση χρεώσεων σε λογαριασμούς”.

Ακολουθήστε το The Indicator στο Google news

Σχετικά Νέα