Edenred: Αποτελέσματα Πανελλήνιας Έρευνας Ικανοποίησης Εργαζομένων 2019

Το 29% των εργαζομένων δηλώνουν ικανοποιημένοι από τη σημερινή θέση εργασίας τους, σύμφωνα με την πανελλήνια έρευνα ικανοποίησης εργαζομένων 2019.

Σημαντικά ήταν τα ευρήματα της Πανελλήνιας Έρευνας Ικανοποίησης Εργαζομένων 2019, η οποία πραγματοποιήθηκε από την Edenred, υπό την αιγίδα του ΣΔΑΔΕ (Σύνδεσμος Διοίκησης Ανθρώπινου Δυναμικού Ελλάδος) και με τη συνεργασία της εταιρείας ερευνών Focus Bari.

Η έρευνα, η οποία διενεργήθηκε σε συνολικό δείγμα 1.276 εργαζομένων του ιδιωτικού τομέα από τις 22 Οκτωβρίου μέχρι τις 12 Νοεμβρίου, είχε ως σκοπό να σκιαγραφήσει τον βαθμό ικανοποίησης των εργαζομένων σήμερα αλλά και τις προσδοκίες τους για το μέλλον, στον τομέα των παροχών.

Σύμφωνα με τα αποτελέσματα, ένας στους τρεις εργαζόμενους δηλώνει αρκετά ικανοποιημένος από τη σημερινή θέση εργασίας του. Παράλληλα, εννέα στους δέκα εργαζόμενους λαμβάνουν τουλάχιστον μία παροχή από την εταιρεία στην οποία εργάζονται, με τα Προγράμματα Υγείας και τις Διατακτικές Σίτισης, να βρίσκονται στην κορυφή της λίστας των παροχών που επιθυμούν οι εργαζόμενοι για το μέλλον, δίνοντας έτσι προτεραιότητα στην κάλυψη των καθημερινών τους αναγκών.

Οι κλάδοι επιχειρήσεων που απάντησαν στην έρευνα

Η έρευνα της Edenred απευθύνθηκε σε διαφορετικούς κλάδους και εταιρείες του ιδιωτικού τομέα, 64,3% εκ των οποίων ήταν ελληνικές και 35,7% πολυεθνικές. Οι κλάδοι, στους οποίους ανήκαν οι εργαζόμενοι που πήραν μέρος στην έρευνα ήταν:

edenred1

Σε επίπεδο θέσης εργασίας, το 56% ήταν εργαζόμενοι χωρίς άλλα άτομα στην ευθύνη τους, το 36,6% ήταν προϊστάμενοι/διευθυντές τμημάτων, το 5,9% διοικητές επιχειρήσεων και το 1,6% ιδιοκτήτες/συνέταιροι.

Βαθμός ικανοποίησης

Στο σύνολο των εργαζομένων που έλαβαν μέρος στην έρευνα, το 29% δηλώνουν αρκετά ικανοποιημένοι από τη σημερινή θέση εργασίας τους, ενώ στο ηλικιακό group των εργαζομένων έως 30 ετών, η ικανοποίηση παρουσιάζεται μειωμένη, με το 32% να εκφράζει δυσαρέσκεια. Έτσι, το νεότερο εργατικό δυναμικό φαίνεται να είναι η σημερινή πρόκληση των HR Managers.

Ικανοποίηση ως προς τις επιμέρους παραμέτρους

Καταγράφοντας τις παραμέτρους ικανοποίησης των εργαζομένων, σημειώνεται ότι οι κορυφαίες, με θετικό πρόσημο ικανοποίησης, αφορούν στην «Υποστήριξη από τον Προϊστάμενο», το «Αντικείμενο Εργασίας» και το «Αίσθημα Ασφάλειας».

Στον αντίποδα, χαμηλότερα στη λίστα, έρχονται κατά σειρά οι «Ευκαιρίες Εκπαίδευσης και Ανάπτυξης», η «Προοπτική Εξέλιξης» και η «Ανταπόκριση Αμοιβών σε Θέση και Ικανότητες».

Προσδοκίες για το 2020

Αναφορικά με τις προσδοκίες που διατυπώνονται για το επόμενο έτος, οι εργαζόμενοι έως 30 ετών περιμένουν ότι θα βελτιωθούν οι «Αμοιβές τους σε σχέση με τη Θέση και τις Ικανότητές» τους, το «Αντικείμενο εργασίας» τους και οι «Ευκαιρίες Εκπαίδευσης και Ανάπτυξης» που θα τους παρασχεθούν, αν και η μεγάλη πλειοψηφία των ερωτηθέντων θεωρεί ότι οι πτυχές που σχετίζονται με το επάγγελμά τους, θα παραμείνουν στα ίδια επίπεδα και το επόμενο έτος.

Παροχές που λαμβάνουν σήμερα

Περισσότερες παροχές φαίνεται να λαμβάνουν οι εργαζόμενοι σε πολυεθνικές εταιρείες, συγκριτικά με αυτούς που απασχολούνται σε ελληνικές. Ο μέσος αριθμός παροχών σε μία πολυεθνική ανέρχεται σε 5, ενώ σε μία ελληνική σε 3,4.

Σύμφωνα με την έρευνα, εννέα στους δέκα εργαζόμενους λαμβάνουν τουλάχιστον μία παροχή από την εταιρεία στην οποία εργάζονται. Το Ασφαλιστικό Πρόγραμμα Υγείας, οι Διατακτικές Σίτισης και οι Παροχές σε Είδος είναι οι τρεις βασικές παροχές που λαμβάνουν οι εργαζόμενοι σήμερα.

Επιθυμητές παροχές στο μέλλον

Τα Προγράμματα Υγείας (78%) και οι Διατακτικές Σίτισης (71%) βρίσκονται στην κορυφή της λίστας των παροχών που επιθυμούν να λαμβάνουν οι εργαζόμενοι, ενώ ακολουθεί το Συνταξιοδοτικό Πρόγραμμα (69%).

Τις παραπάνω επιθυμίες έρχεται να καλύψει η Edenred μ0ε τη λύση Ticket Restaurant. Είτε σε μορφή διατακτικών είτε σε μορφή επαναφορτιζόμενης κάρτας, η λύση Ticket Restaurant αποτελεί την 1η Παροχή Σίτισης που μπορεί να προσφέρει μία εταιρεία στους εργαζομένους της.

Με ευελιξία στην εξαργύρωση, αφού μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε όλα τα καταστήματα εστίασης και τις αλυσίδες τροφίμων του συνεργαζόμενου δικτύου στην Ελλάδα, γρήγορη και εύκολη έκδοση, μειωμένους χρόνους διαχείρισης και αυξημένη ασφάλεια χάρη στην τεχνολογία Chip & PIN, η κάρτα Ticket Restaurant αποτελεί κάτι παραπάνω από μία ακόμα παροχή. Αποτελεί μία τεχνολογική λύση που συμβάλει στον ψηφιακό μετασχηματισμό των εταιρειών που θέλουν να προσφέρουν σύγχρονες λύσεις στους εργαζομένους τους. Με σύγχρονα εργαλεία όπως η πραγματοποίηση mobile payments μέσω της υπηρεσίας Apple Pay, που πρώτη η Edenred παρέχει στους κατόχους των υπηρεσιών της, αλλά και η πλήρης διαχείριση των καρτών μέσω της εφαρμογής MyEdenred, είναι μερικές  μόνο από τις υπηρεσίες που έχουν στη διάθεσή τους οι κάτοχοι της λύσης Ticket Restaurant για τον καφέ τους στο δρόμο προς το γραφείο, το καθημερινό τους γεύμα με συναδέλφους ή ένα σνακ προς το επόμενο ραντεβού.

Ακολουθήστε το The Indicator στο Google news

Σχετικά Νέα