EasyJet: Οι ακυρώσεις και οι καθυστερήσεις στα αεροδρόμια της κόστισαν 160 εκατ. δολάρια στο τρίμηνο

Η βρετανική αεροπορική εταιρεία χαμηλού κόστους, EasyJet, ανακοίνωσε ότι οι καθυστερήσεις και οι ακυρώσεις που προκλήθηκαν από ελλείψεις προσωπικού στα αεροδρόμια και στον αέρα, της κόστισαν 133 εκατ. στερλίνες (160,3 εκατ. δολάρια) στο τρίμηνο μέχρι τον Ιούνιο, αλλά πρόσθεσε ότι οι δραστηριότητες είχαν βελτιωθεί τον Ιούλιο.

“Έχουμε λάβει μέτρα για να χτίσουμε την πρόσθετη ανθεκτικότητα που χρειάζεται αυτό το καλοκαίρι και η λειτουργία έχει τώρα ομαλοποιηθεί”, ανέφερε ο διευθύνων σύμβουλος Johan Lundgren, καθώς ο όμιλος ανακοίνωσε ζημιές προ φόρων 144 εκατ. στερλίνων για το τρίμηνο.

Η EasyJet περιέκοψε το καλοκαιρινό της πρόγραμμα τον προηγούμενο μήνα, εν μέρει για να συμμορφωθεί με τα πλαφόν που επέβαλαν τα αεροδρόμια του Λονδίνου (Gatwick) και του Άμστερνταμ (Schiphol), για να σταθεροποιήσει τις δραστηριότητές της και να περιορίσει την αναστάτωση των επιβατών.

Παρά τα προβλήματα, είπε ότι έχει εκτελέσει το 95% του προγραμματισμένου της δρομολογίου στο τρίμηνο, και έχει μεταφέρει 22 εκατ. επιβάτες.

Τόνισε δε ότι τον Ιούλιο, Αύγουστο, Σεπτέμβριο έχει κρατήσεις που φθάνουν στο 71% της χωρητικότητάς της, με τον δείκτη φόρτωσης λίγο πάνω από το 2019.

Ακολουθήστε το The Indicator στο Google news

Σχετικά Νέα