

Ο Έλον Μασκ κατηγόρησε την Apple Inc ότι απείλησε να εμποδίσει την πρόσβαση της Twitter Inc στο ηλεκτρονικό κατάστημα εφαρμογών της (app store) χωρίς να γνωστοποιήσει την αιτία, σύμφωνα με μία σειρά αναρτήσεων που έκανε χθες, Δευτέρα, ο Έλον Μασκ στην αναφερόμενη πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης.
Στις ίδιες αναρτήσεις ο Μασκ ανέφερε ότι η κατασκευάστρια των έξυπνων τηλεφωνικών συσκευών iPhone σταμάτησε να διαφημίζεται στο Twitter.
Ο δισεκατομμυριούχος διευθύνων σύμβουλος του Twitter και της Tesla δήλωσε ότι η Apple πιέζει την Twitter σχετικά με απαιτήσεις για τη διαχείριση του περιεχομένου των αναρτήσεων.
Η εξέλιξη αυτή, η οποία δεν έχει επιβεβαιωθεί από την Apple, δεν είναι ασυνήθιστη, καθώς η εταιρία συνηθίζει να επιβάλλει τους κανόνες της, ενώ προηγούμενα έχει προχωρήσει στην απομάκρυνση εφαρμογών (Gab, Parler).
Η εφαρμογή Parler είναι γνωστή μεταξύ των συντηρητικών στις ΗΠΑ, ενώ αποκαταστάθηκε από την Apple το 2021, μετά την κίνησή της να ανανεώσει το περιεχόμενο, αλλά και τις πρακτικές διαχείρισης περιεχομένου, όπως είχαν αναφέρει οι εταιρίες.
“Η Apple έχει κυρίως σταματήσει να διαφημίζεται στο Twitter. Μήπως μισούν την ελευθερία του λόγου στην Αμερική; Ανέφερε ο Μασκ σε μία ανάρτησή του στο Twitter μετά την εξαγορά της πλατφόρμας από τον ίδιο έναντι τιμήματος 44 δισεκατομμυρίων δολαρίων τον προηγούμενο μήνα.
Αργότερα επισύναψε το λογαριασμό του διευθύνοντα συμβούλου της Apple Τιμ Κουκ σε μία άλλη ανάρτηση, θέτοντας το ερώτημα “τι συμβαίνει εδώ;”
H Apple δεν ανταποκρίθηκε άμεσα σε αίτημα για σχολιασμό.
“Δεν ήταν ξεκάθαρο σε εμένα κατά πόσο η Apple έχει επεξεργαστεί εσωτερικά αυτή την ιδέα και χωρίς να το γνωρίζω αυτό, δεν είναι επίσης ξεκάθαρο αν θα πρέπει να το λάβω σοβαρά υπόψη”, δήλωσε ο Ράνταλ Πίκερ καθηγητής στη Νομική Σχολή του Πανεπιστημίου του Σικάγο.
Η Google, που είναι η εταιρία με τη μεγαλύτερη κεφαλαιακή αξία παγκοσμίως, δαπάνησε ένα εκτιμώμενο ποσό 131.600 δολαρίων σε διαφημίσεις στο Twitter μεταξύ της 10ης και της 16ης Νοεμβρίου, μειωμένο από το ποσό των διαφημιστικών δαπανών της (220.800 δολάρια) μεταξύ της 16ης και και της 22ας Οκτωβρίου, την εβδομάδα πριν από το κλείσιμο της συμφωνίας εξαγοράς του Twitter από τον Μασκ, σύμφωνα με στοιχεία της αγοράς (Pathmatics).
Το πρώτο τρίμηνο του 2022, η Apple βρίσκονταν στην κορυφαία θέση μεταξύ των εταιριών που διαφημίζονταν στο Twitter δαπανώντας 48 εκατομμύρια δολάρια και αντιστοιχώντας σε ποσοστό 4% επί των συνολικών εσόδων για την περίοδο αυτή, σύμφωνα με δημοσίευμα της εφημερίδας “The Washington Post”, που επικαλέστηκε ένα εσωτερικό έγγραφο της Twitter.
Η Twitter δεν ανταποκρίθηκε άμεσα σε αίτημα σχολιασμού του Reuters σχετικά με την αναφορά στο παραπάνω έγγραφο.
Σχετικά Νέα
Πλήθη πιστών συρρέουν ήδη στο Βατικανό – Οι ιταλικές αρχές λαμβάνουν έκτακτα μέτρα για την κηδεία του Πάπα Φραγκίσκου
Χιλιάδες πιστοί από την Ιταλία και όλο τον καθολικό κόσμο συρρέουν ήδη στην Ρώμη.
FDA: Σχεδιάζει να τερματίσει τους τακτικούς ελέγχους για την ασφάλεια τροφίμων, λένε πηγές
Ο Οργανισμός Τροφίμων και Φαρμάκων των ΗΠΑ (FDA) σχεδιάζει να τερματίσει το μεγαλύτερο μέρος.
Αγνοείται κολυμβητής στο Ισραήλ μετά από σπάνια επίθεση καρχαρία: «Είδα αίμα και ακούστηκαν κραυγές»
Ένας κολυμβητής αγνοείται μετά από μια σπάνια επίθεση καρχαρία στα ανοικτά των ακτών του βόρειου Ισραήλ χθες, Δευτέρα. Το.
Η πολιτική του Τραμπ για τα κρυπτονομίσματα προκαλεί ανησυχία και χάσμα μεταξύ ΕΕ – ΕΚΤ
Γραμμές μάχης λαμβάνουν η Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα και η Ευρωπαϊκή Επιτροπή για το εάν.