Ε.Ε: Κίνδυνος διάσπασης για την Google για παραβίαση του ανταγωνισμού

Κατηγορίες κατά της Google, για φερόμενη στρέβλωση του ανταγωνισμού στον τομέα της διαφημιστικής τεχνολογίας, τονίζοντας ότι ίσως χρειαστεί να πουλήσει μέρος της διαδικτυακής διαφημιστικής δραστηριότητας, εξαπέλυσε η Κομισιόν.

Η βασική κατηγορία της Ευρωπαϊκής Επιτροπής Ανταγωνισμού έναντι της Google, αφορά την κυρίαρχη θέση της αμερικανικής εταιρείας στην ευρωπαϊκή αγορά των μηχανών αναζήτησης. Αυτό της επιτρέπει να συλλέγει κρίσιμα στοιχεία, τα οποία επιτρέπουν στη Google να κάνει στοχευμένες διαφημιστικές καμπάνιες, όπως και να πουλά διαφημιστικό χώρο και διαφημιστικές τεχνολογίες.

Η πρώτη έρευνα εναντίον των επίμαχων πρακτικών ξεκίνησε μόλις το 2021 και αφορούσε το πώς η Google εμποδίζει την πρόσβαση των αντιπάλων της σε κρίσιμα δεδομένα των χρηστών, καθώς και τον τρόπο με τον οποίο αξιοποιεί τα εν λόγω δεδομένα προς όφελός της.

Διαβάστε επίσης:Google για τεχνολογία διαφημίσεων: Διαφωνούμε με Κομισιόν, θα απαντήσουμε

Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή διά της αρμόδιας Επιτρόπου Μαργκρέτ Βεστάγκερ είπε ότι «η προκαταρκτική άποψή της είναι επομένως ότι μόνο η υποχρεωτική εκχώρηση από την Google μέρους των υπηρεσιών της θα αντιμετωπίσει τις ανησυχίες της για τον ανταγωνισμό».

Η διαφημιστική μονάδα της Google είναι η πιο επιτυχημένη, καθώς αντιπροσωπεύει περίπου το 80% των ετήσιων εσόδων της. Το 2022, οι πωλήσεις ανήλθαν σε περίπου 225 δισ. δολάρια.

H νέα κατηγορία εις βάρος της αμερικανικής εταιρείας θεωρείται η πλέον σημαντική της Κομισιόν για την τελευταία 5ετία και αντικατοπτρίζει την κλιμάκωση του μακροχρόνιου αγώνα εναντίον των αμερικανικών μονοπωλίων.

Ακολουθήστε το The Indicator στο Google news

Σχετικά Νέα