Έ. Αχτσιόγλου: Η κυβέρνηση δεν θα αποφύγει τις απαντήσεις για όσα τη βαραίνουν

“Η ΝΔ κάνει τα πάντα για να αποποιηθεί τις ευθύνες της”, όμως “υπάρχουν κρίσιμα ερωτήματα που τα θέτει η κοινωνία και στα οποία η κυβέρνηση πρέπει να απαντήσει”, δήλωσε η Έφη Αχτσιόγλου.

Σημείωσε, παράλληλα, ότι “η ΝΔ κυβερνά 4 χρόνια, δεν είναι μία κυβέρνηση που προέκυψε χθες, και έχει την απόλυτη, την αντικειμενική και την άμεση ευθύνη για το δυστύχημα που έχει κοστίσει 57 ανθρώπινες ζωές, κυρίως νέων ανθρώπων”.

Η κ. Αχτσιόγλου υπογράμμισε ( “MEGA”) ότι “λίγες μέρες πριν το δυστύχημα ο κ. Καραμανλής στη Βουλή, ενώ τον πίεζαν οι βουλευτές της αντιπολίτευσης επιμένοντας ότι υπάρχει θέμα ασφάλειας στον σιδηρόδρομο με συγκεκριμένα στοιχεία για πολλοστή φορά, έλεγε με θράσος ότι “είναι ντροπή σας που το αναφέρετε και θα πρέπει να ανακαλέσετε”. Ο ίδιος υποτίθεται ότι παραιτήθηκε διότι ένιωσε την πολιτική ευθύνη να τον βαραίνει και την επόμενη στιγμή δηλώνει ότι θα είναι εκ νέου υποψήφιος με τη ΝΔ. Η θέση της κυβέρνησης και της παράταξής του ποια είναι, ότι “θα τον κρίνουν οι ψηφοφόροι”; Όπως φαίνεται, είναι μία υποκριτική παραίτηση”.

Η κυβέρνηση, πρόσθεσε, “δεν έχει απαντήσει γιατί αγνόησε τις καταγγελίες και τις εξώδικες διαμαρτυρίες των εργαζομένων στον σιδηρόδρομο, που όχι απλώς προανήγγειλαν ένα δυστύχημα αλλά σχεδόν το φωτογράφιζαν”.

Απαντώντας στον υπουργό Εσωτερικών για τη μετάταξη του σταθμάρχη στον ΟΣΕ τόνισε ότι “ο φορέας υποδοχής, δηλαδή ο ΟΣΕ, όρισε ως απαιτούμενο προσόν τη μέγιστη ηλικία των 48 ετών. Το συγκεκριμένο πρόσωπο έκανε την αίτηση χωρίς να πληροί αυτό το προσόν και η μετάταξή του εγκρίθηκε. Εν συνεχεία η κυβέρνηση με υπουργική απόφαση όρισε ότι ειδικά για τις μετατάξεις δεν θα πρέπει να υπάρχει αυτό το όριο ηλικίας. Η ΝΔ νομιμοποίησε εκ των υστέρων μία παρανομία, για να τοποθετηθεί το συγκεκριμένο πρόσωπο. Τα υπόλοιπα τα αφήνω στην κρίση των πολιτών”.

Σε συνέντευξή της ( “Kontra Channel” ), η κ. Αχτσιόγλου δήλωσε ότι “υπάρχει γενικευμένη και συνολική απαξίωση του σιδηρόδρομου από το καλοκαίρι του 2019 και μετά. Σημειώθηκε μεγάλη μείωση προσωπικού, από 1.250 εργαζόμενους σε 750. Σταμάτησε να λειτουργεί το δευτεροβάθμιο κέντρο ελέγχου το 2020. Υπήρχε σύστημα τηλεδιοίκησης στον σταθμό της Λάρισας μέχρι το 2019, το οποίο καταστράφηκε χωρίς να συσταθεί ξανά. Όλα αυτά είναι δικλίδες ασφαλείας που υπήρχαν και σταμάτησαν να υπάρχουν, γιατί η ΝΔ έχει δεδηλωμένο πρόγραμμα ότι το δίκτυο πρέπει να περάσει σε ΣΔΙΤ”.

Επισήμανε, ακόμα, ότι “ο πρωθυπουργός από την πρώτη μέρα του δυστυχήματος έβγαλε πόρισμα για “ανθρώπινο λάθος”. Στη συνέχεια ανακοίνωσε ότι θα διορίσει μία επιτροπή. Για να ελέγξει ποιον; Η κυβέρνηση ελέγχεται, δεν μπορεί να διορίζει τους ελεγκτές. Λίγες μέρες αργότερα ο κ. Μητσοτάκης ζήτησε συγγνώμη “εκ μέρους όλων” γιατί “οι ευθύνες είναι διαχρονικές”. Δυστυχώς, η επικοινωνιακή διαχείριση είναι το μόνο που ενδιαφέρει τη ΝΔ”.

Η κ. Αχτσιόγλου υπογράμμισε ότι “μπορούμε να ανοίξουμε τη συζήτηση από το ποιος έβαλε την πρώτη ράγα στον ελληνικό σιδηρόδρομο, αλλά δεν μπορεί η κυβέρνηση να αποφύγει τα συγκεκριμένα ζητήματα που τη βαραίνουν και να απαντήσει γι’ αυτά”, επίσης “ο κ. Ντογιάκος μπορεί να ψάξει ό,τι θέλει, αλλά να μην παραλείψει να ψάξει όσα ευθύνονται για τη συγκεκριμένη τραγωδία”.

Ακολουθήστε το The Indicator στο Google news

Σχετικά Νέα