

Δύο νέα τηλεοπτικά σποτ του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΗ ΣΥΜΜΑΧΙΑ για τις εκλογές της 7ης Ιουλίου: «Μην τολμήσεις» – «Μην ψηφίσεις», δημοσιοποίησε ο ΣΥΡΙΖΑ.
Βασικό μότο των δύο τηλεοπτικών μηνυμάτων, του 5ου και 6ου κατά σειρά είναι το «Μην τολμήσεις»-«Μην ψηφίσεις» και αναφέρονται κυρίως στους νεαρής ηλικίας ψηφοφόρους.
Τα σποτ έχουν διάρκεια 30 δευτερολέπτων το καθένα και παραπέμπουν στο ίδιο στυλ με τα προηγούμενα.
Το «Μην τολμήσεις»:
Και το «Μην ψηφίσεις»:
Σχετικά Νέα
Η ενίσχυση της αμυντικής συνεργασίας Ελλάδας – Ιταλίας στη συνάντηση Δένδια με τον Ιταλό ομόλογό του
Λίγο πριν την κατ’ ιδίαν συνάντηση του Κυριάκου Μητσοτάκη με την Ιταλίδα πρωθυπουργό Τζόρτζια Μελόνι στη Villa Pampili στη.
Κ.Χατζηδάκης: 5 άξονες πρωτοβουλιών για την οδική ασφάλεια
Εντός του Μαΐου θα κατατεθεί για ψήφιση στη Βουλή ο νέος Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας,.
Χ.Δήμας: Τον Φεβρουάριο του 2026 το μετρό στην Καλαμαριά – Πάνω από το 20% η πρόοδος του Flyover
Τα εμβληματικά έργα που υλοποιούνται στη Θεσσαλονίκη και τον κομβικό ρόλο της Κεντρικής Μακεδονίας.
Α.Σκέρτσος: Το δημογραφικό ζήτημα και το παράδοξο της ευημερίας
Δέκα πολιτικές για την αντιμετώπιση του δημογραφικού προβλήματος στη χώρα μας παρέθεσε ο υπουργός.