Δύο χρόνια λειτουργίας για το ευρωπαϊκό κέντρο υποστήριξης της Canon στην Ελλάδα

Με τιμώμενο πρόσωπο τον Ιάπωνα πρέσβη στην Ελλάδα κ. Yasuhiro Shimizu, η Canon η Canon γιόρτασε σε μια ειδική εκδήλωση, τα 2 χρόνια λειτουργίας του Κέντρου Υποστήριξης Προϊόντων, για την Ελλάδα, αλλά και την ευρύτερη περιοχή της Ευρώπης.

Το Κέντρο Υποστήριξης Προϊόντων, το οποίο διαχειρίζεται η Teleperformance Greece, εδρεύει στην Αθήνα και απασχολεί περισσότερα από 380 μέλη προσωπικού, προσφέροντας λύσεις σε πελάτες της Canon σε 24 χώρες και 17 γλώσσες. Καλύπτει το σύνολο του χαρτοφυλακίου προϊόντων της εταιρίας, τόσο για οικιακές, όσο και για επιχειρηματικές λύσεις, ενώ παράλληλα παρέχει υπηρεσίες εξυπηρέτησης πελατών και τεχνική υποστήριξη.

Το κέντρο υποστήριξης διαχειρίζεται περίπου 925.000 τηλεφωνικές κλήσεις και 546.000 e-mails ετησίως, όσον αφορά το κομμάτι της B2B αγοράς και περίπου 540.000 κλήσεις και 235.000 e-mails για τα καταναλωτικά προϊόντα.

Ο Σωτήρης Παπαχρηστόπουλος, Διευθύνων Σύμβουλος της Canon Ελλάδας, σημείωσε τη  μεγάλη επιτυχία του κέντρου που παρέχει ταχύτατη, αξιόπιστη και πρακτική βοήθεια οποτεδήποτε στους πελάτες της εταιρείας. Απαντώντας σε σχετική ερώτηση δήλωσε ότι υπάρχουν σχέδια επέκτασης όσον αφορά τη λειτουργία του κέντρου ενώ όσον αφορά τις πωλήσεις της Canon στην Ελλάδα επεσήμανε ότι υπάρχει θετικό momentum σε όλες τις κατηγορίες.

Στο ίδιο ύφος κινήθηκαν και οι δηλώσεις του κ. Hans van den Heuvel, Director Customer Support Canon Europe Ltd, ο οποίος εξήρε το υψηλό επίπεδο εξυπηρέτησης που παρείχε όλο αυτό το διάστημα το κέντρο. Μεταξύ άλλων τόνισε ότι το κέντρο ανταποκρίνεται άριστα στο σκοπό του, ενώ διαπίστωσε ότι τόσο το ανθρώπινο δυναμικό όσο και οι διαδικασίες που ακολουθούνται ανταποκρίνονται άριστα στις υψηλές προδιαγραφές που είχαν εξ’ αρχής τεθεί ως προϋπόθεση της λειτουργίας του στην χώρα μας.

Από την πλευρά του ο κ. Ιωάννης Τουρκομάνης, President of Continental Europe, Middle East & Africa του Ομίλου Teleperformance, τόνισε ότι το ευρωπαϊκό κέντρο υποστήριξης της Canon στην Ελλάδα στηρίζεται στην υψηλή εξειδίκευση, πείρα και τεχνογνωσία που έχει αναπτύξει η εταιρεία.  Σε ό,τι αφορά την Teleperformance, υπογράμμισε ότι η εταιρεία διατηρεί στην Ελλάδα 7 εγκαταστάσεις με 8.500 εργαζόμενους από 17 χώρες, ενώ μία ακόμα εγκατάσταση βρίσκεται υπό κατασκευή.

Ακολουθήστε το The Indicator στο Google news

Σχετικά Νέα